Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt uro til sengen?


Maja☆

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en uro til å ha over senga til lillegutten, men finner ikke noen i lekebutikkene som er noe ok. hvor har dere kjøpt deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt vår på brio. med fjernkontroll, fire eller fem ulike sanger, og flere funksjoer. Blandt annet stjerner i taket. 3 bamser som snurrer rundt. Skikkelig behagelig lyd på den. Kosta 500 kr. Kjøpte den for 3 1/2 år siden da. Bruker den bare på dagtid nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha uro over sengen, men kansje jeg vil ha en på leikegrinda... synes at Fisher price har noen fine.. med både lys og musikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt på Riktige leker. Er ikke noe lyd eller lys på den, bare treleker som dingler.

 

De har også noen jeg liker på www.hokus-pokus.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en super en fra fisher-price med stjerner i taket og fin musikk. kjøpte den for 4 år siden til storebror. ser de har tilsvarende i dag på bl.a www.babybis.no. har de oxo på brio, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en Fisher Price på Babyshop. Den har noen fargerike fugler, ulike melodier og sånne stjerner som lyser i taket....Har vært veldig populær her. MEN- Mira blir jo helt sprelsk når hun ser den, sååå glad og "krakilsk"!...så som beroligende natta-uro er den vel egentlig ikke noe særlig... Så jeg må kanskje fjerne den når hun skal begynne å sove i sprinkelsenga om (forhåpentlligvis...) ikke så lenge.

De hadde mange ulike typer på Babyshop hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...