Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var kraftig overstimulert ved forrige forsøk - det er veldig ubehagelig, magen vokser med en rasende fart og du ser høygravid ut, sover i ett sett, tørst hele tiden, men du skal ikke drikke mye, holde deg unna salt og alt er veldig ubehagelig. Life sucks........Overstimuleringen skjedde på slutten mens jeg gikk på hormoner og ble ikke bedre etter at man satte inn eggene. Hvis man er gravid blir overstimuleringene enda verre og man kan havne på sykehus pga vann i lungene osv. Det er en veldig alvorlig situasjon.

Denne gangen er jeg litt overstimulert og magen litt stor (det er eggstokkene som blir store) - du kan bla.miste eggstokkene. Men heldigvis ikke på samme måte. Dette skjedde i forbindelse med eggløsningssprøyten og jeg har fått beskjed om å ta det helt med ro i 9 dager fra eggutaket - istede for 4 (kjempekjedelig). Du får også vondt i hodet for man drikker ikke så mye...

Dette er min erfaring med overstimulering....

Magen går ned etter at man får avklart om man er gravid (uke 6-o7) og er man ikke gravid så forsvinner overstimuleringen.

Situasjonen er ingen ønskesituasjon, men veeeeeeldig kjeldelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...