mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Nærmer seg gitt... formen da? merker dere noe*?
*Sjokomelk* Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 har termin 30.03..? ... merker ingenting .... håper han har tenkt seg ut snart ..... =) du då ? noen tegn til fødsel ?
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Åja....NOT! men er svært rolig til det og... ikke begynt med det "stress-prøve-alt-mulig-for-å-få-ungen-ut-greiene" men går jeg over kan det jo hende pipa får en annen lyd, men foreløpg tar jeg det lugnt! hun kommer når hun kommer...
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 jeg har 26 da,...?? merker ikke en dritt.. du da???
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2007 fortsatt ikke noe. litt mensmurringer men ikke noe sånn at jeg tror noe er på gang gitt. Langt derifra! Jeg har bare på magefølelsen at hun kommer før termin, men tiden begynner sakte men sikkert å renne ut her, så spørs om ikke jeg bør begynne å psyke meg opp til å gå lenger, men selvfølgelig, MYE kan skje før tirsdag Dessuten er jeg, så tror jenta mi må slite fælt der inne nå ....
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 jeg har termin 27.03... Dette er min andre, jenta mi fyller to år imorra Men jeg har derimot begynt å bli litt utålmodig, ting begynte litt natt til tirsdag, men så stoppet det igjen. Så fra fredagen, må¨la jenta mi ha sin dag, da skal jeg begynne å prøve litt kjerringråd :-)
SuzyQ Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Jeg hadde termin 27.03 i fjor! Men han kom den 22. da. Så i morgen blir gullet 1 år!!! Kanskje det blir en lykkedag for deg og:-) Nå har jeg termin med nr to 08.04. Svigermor har hele tiden sagt at hun tror tulla kommer på broren sin dag, og hun har det med å få rett i det meste. Ikke meg i mot, føler meg helt sprekk-ferdig her! Men har jo lyst til å feire gullet sin 1. bursdag da, ikke tilbringe den på sykehuset.... Og så kan de jo godt få hver sin dag, en dag som bare er deres liksom... Tvi tvi med fødsel og alt det der iallefall:-)
SuzyQ Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 R-j-s fødeklar! Ha ha, leste nettopp innlegget ditt.... Vi har visst mange felles datooer vi! Enig i det med at de bør få hver sin dag. Lykke til da!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2007 Ja får håpe de får hver sin dag! Blir liksom litt sånn som å ha bursdag på julaften! Tvi tvi til deg og, håper det ikke drar ut...
SuzyQ Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Nei, ikke for noen av oss. Jeg er mektig lei av å gå gravid da, har jo gått nesten sammenhengende gravid i 21 måneder!!! De tre mnd i mellom ammet jeg... Så det skal bli godt å få kroppen tilbake igjen ja.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. mars 2007 Ehhh det skjønner jeg svært godt, selv om jeg ikke har erfaring!!! men gud hvor jeg gleder meg til å få henne ut, og få kroppen min igjen, og ikke minst kunne kjøpe normale klær.... Møkkk lei av å gå i det samme!
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 21. mars 2007 #13 Skrevet 21. mars 2007 SuzyQ... har du merket noe til at det kan være noe på gang da? kjenner det på meg at det hadde vært typisk om det hadde startet i natt eller noe... er moden og 1,5cm åpning...
SuzyQ Skrevet 21. mars 2007 #14 Skrevet 21. mars 2007 Næh... Litt slimete utflod (sorry gory details!!), men ellers lite som tyder på noe action... Og mye nedpress, men det har jeg hatt lenge. Aner ikke om jeg har åpning eller noe jeg, har ikke blitt sjekka... Men, ting kan jo skje fort... Håper det er rett ut og rett inn denne gang! (Av sykehuset altså!) Men da må hun snu seg, ligger med rompa ned:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå