Stolt mamma! Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Har du lyst til å prøve å se litt på meg igjen?? Alt stemte så bra sist gang du prøvde!Vi er inne i første prøve periode etter ma'en. Har ikm om 2-3dager. Er jeg gravid nå? Evt når blir vi det? Kordan går det forresten med deg og prøvingen??? 021175 (tidligere nick stine31)
Lillegull og spiren Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 åååå hei stine:) var det du som ble gravid i juletider eller noe? som jeg skrev noe om en fest eller noe?er så mnage jeg har sett på,så det går i surr,men jeg husker navnet ditt ja:) huff,så trist at det ikke gikk så bra da:( det var leit å høre.. men jeg får opp et ja på deg jeg,får opp at du kan være gravid,men at du i alle fall blir det innen sommeren:) ønsker deg masse lykke til:)
Stolt mamma! Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Ja det var meg så blei gravid idesember! Du så at jeg ikke burde drikke på nyttår da me sko ha stor fest! + du så mye annet som stemte og!! Forstår godt at det går i surr ja!!!:-) Håper du har rett!!! Har bestemt meg for å ta en test imårå, selv om det er litt tidlig.... Håpe håpe!!! Takk for at du så på meg!!! Masse lykke til til deg og!!!
Lillegull og spiren Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 ja husker deg veldig godt,,,har faktisk tenkt på deg flere ganger,men jeg har ikke sett deg her inne. ja jeg fikk opp mye som stemte rundt dere,så det var jo gøy.. får opp maling på deg jeg...hmmm
Stolt mamma! Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2007 Hehe! Vi skal male huset vårt til sommeren.... + at jeg har gått lenge rundt å tenkt på om eg skal male soverommet....Så det stemmer godt det!!! Etter ma'en har jeg ikke vært så mye her inne.... Men e innom å lurer litt innimellom...Klarer ikke å la være!;-) Ser du om det blir en jente eller gutt???(vist eg då e gravid nå....;-)
Lillegull og spiren Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 ja får inn en slags malingslukt,og ser for meg mye tanker rundt farger og stil og intriør..he..he..det kommer til å bli veldig fint..lyst og trivelig får jeg inn:) ja får opp ei jente,men om det er en spire nå eller snart er jeg litt usikker på.hold meg oppdatert da:) stooor klem.. får også inn noe med gardiner...?
Stolt mamma! Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2007 Tenker endel på den stilen eg vil ha. Og ja - det blir garantert lyst!!! Me holde på å se endel på vinduer fortiden! Har lyst til å sette inn takvinduer i 1.ets. Kanskje det e derfor det komme inn gardiner...(selv om me nok ikke skal ha gardiner i de...) Skal holde deg oppdatert ja! Takk igjen for at du tok deg tid! Nattinatt!;-)
Stolt mamma! Skrevet 8. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2007 Hei igjen! Tenkte bare eg so sei at eg ikke va gravid da.... Har el i disse dager, så kanskje denne gangen...;-)
Lillegull og spiren Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 hei du:) det vr dumt da..men jeg husker jeg var veldig usikker på om du var det,og kunne derfor ikke garantere noe. men jeg får opp at du blir det ganske så snart assa..får opp lyse tider og sommer i luften,så du er nok gravid før sommeren. masse lykke til:)
Stolt mamma! Skrevet 8. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2007 Får krysse fingrene og håpe det stemme ja!:-) Takk for svar! Lykke til du og!
Lillegull og spiren Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 takk for det:) får en følese på at vi blir gravide sammen jeg,så dette blir spennende:) hadde jo vært litt gøy da:)
Stolt mamma! Skrevet 8. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2007 Ja det hadde jo vært koselig!:-) Får krysse fingrene for at vi begge to blir gravide denne måneden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå