Gjest Skrevet 20. mars 2007 #1 Del Skrevet 20. mars 2007 Ok, kanskje ei lita røverhistorie da, men dog :-S Skulle koke opp noe vann - men mens det kokte opp skulle jeg samtidig spise kveldsmat, så jeg gikk ut på stua - og ble sittende! Så etter en time kjente jeg at det luktet særdeles rart... Panna hadde selvfølgig kokt inn - stått i en time på full guffe med bare en skvett vann i... Gjeeezes! Nå er heldigvis alle panner slått av og jeg skal rusle meg i seng snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 20. mars 2007 #2 Del Skrevet 20. mars 2007 Tror det er lurt at du går og legger deg nå, ja! ;o) Godt at det gikk bare bra i hvert fall! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 20. mars 2007 #3 Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, når man "skal bare" i ammetåka er det utrolige ting som kan skje! Jeg skulle koke pumpa her om dagen, og setter alltid på timeren slik at jeg ikke skal glemme den - men jeg skulle bare ned i kjelleren for å ordne noe med klesvasken... Gikk kaldt nedover ryggen min da jeg kom opp igjen og husket kjelen! Men mannen min hadde hørt timeren og slått av plata. Det var billig lærepenge, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #4 Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, på tide å legge seg :-) Godnatt folkens :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 20. mars 2007 #5 Del Skrevet 20. mars 2007 God natt, god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå