MintCondition Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Hei! Vi tenker oss til Italia på ferie i sommer, da vil Guro være 1 1/2 år. Har en Teutonia Spirit, som vi syns blir for stor og tung å dra med. Noen som har tips til en lett trille? Ryggen må kunne legges godt ned, og så må det jo være solskjerming på den.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Har tre tips: Maclaren techno xt - helst super vogn, med god solskjerming og full liggestilling. Mutsy Spider - nesten full liggestilling, kanskje litt liten kalesje Tfk Buggster - god hvilestilling, ok kalesje Alle tre blir veldig små sammenlagt og er lette, men er alikevel noenlunde stabile triller. De to nederste har 3 hjul m/svingbart forhjul, den øverste har fire hjul m/svingbare forhjul.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Carena sin reisetrille uten tvil .. Den er liten . lett og fin . Du kan legge ryggen helt ned og det både hette og regntrekk til den . Ei kjempevogn og ikke dyr i innkjøp heller (jeg gav 450 brukt)( Den var som ny ) De koster ca 1000 nye.
MintCondition Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2007 Ah, tusen takk for tips Da skal jeg begynne å lete! Ok at den ikke er innmari dyr, er jo bare en "ferietrille" liksom..
meg06 Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Bebe Confort Loola. Vendbar trille, demping, kalesje.. Send meg melding dersom interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå