Gå til innhold

Klær til babyen på føden...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ha med klær til babyen hvis du vil, men du trenger ikke. De ligger ofte bare i en skjorte og truse med helseteppe godt rundt seg under dynen.

Det kan være at dette er forskjellig fra sykehus til sykehus.

Hei! Jeg fikk anbefalt å bare ta med hentetøy. Dette fordi at dersom det er andre som skifter på babyen mens den er på sykehuset, så kan klærne fort bli lagt sammen med "sykehus"-klærne, og bli borte.

Men, sikkert helt greit å ta med egne klær også, skjønner godt at man kanskje får følelsen av at babyen er mer "min" med egne klær :-). Bør i så fall passe ekstra godt på, så de ikke blir borte sammen med den andre skittentøysvasken.

Eneste som kan være et tips er hvis de har babyfotografering på sykehuset (til avisene) og du skal benytte deg av det tilbudet. Da er det mange som ønsker å ha egne klær til det. (Vises uansett ikke så godt på bildet, men har hørt flere som irriterer seg over at sykehusklærne nesten faller av den lille..) Men man kan jo fint bruke henteklærne til det da. :)

Annonse

Jeg har hørt at vi som skal føde på Ullevåll må ha med egne klær til babyen. Noen andre som har hørt det samme?

Jeg kommer nok til å ha med egne klær uansett og så får jeg bare se hvordan de ønsker at jeg gjør det. Bor jeg på barselshotellet så vil det jo være helt greit å bruke sine egne klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...