Krølle79 Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Er 40+0 idag.. Pakka bag'en helga for to uker siden.. ikke MITT påfunn det, men sambo's.. han store skrekk var nemlig at han måtte pakke den for meg.. *ler* Pakka det jeg kunne unnvære, da.. som truser, bind, håndklær, ammeinnlegg, amme-bh'er, et par t-skjorter, truser osv.. tips til bag'en; et stort badehåndkle.. helsevesenets håndklær er ikke de største, akkurat, og det er jo godt å kunne ha mulighet til å tulle et håndkle rundt HELE kroppen etter en dusj.. likedan ifht hvis du bruker å tulle inn håret inn i h.duk.. jeg har med 1 til både hår og kropp, jeg..
Nuss Nuss Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Sorry! Skrev samme innlegg i går men da så jeg det ikke registrert så jeg skrev igjen nå. Før jeg faktisk så det var kommet inn! Takk for svarene jeg fikk! Er i uke 33 nå så da gidder ikke jeg å stresse m å pakke baggen selv om jeg har på følelsen at jeg denne gang kommer til å føde tidligere. Babyen ligger med hodet langt ned i bekkenet allerede så nå er jeg mere "stresset" en med nr 1.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Har starte og pakket litt jeg..er bare 34+1uker i dag..men både legene og min mor mener at jeg kommer til og føde før tiden så det er greit og den ferdig.Vet åssen min samboer blir når vi må dra på sykehuset.Da har han mer en nok med og få på seg buksen sin rette.Så like greit at jeg pakker den nå.
Faylinn Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Pakket det meste da jeg var 37 fullgåtte. Litt fordi baby var i seteleie og stor og jeg skulle inn på kontroll, just in case snarlig keisersnitt. Men uansett er det jo greit å ha det meste klart i løpet av uke 38 når det er veldig vanlig at mange føder. Greit å slippe å tenke på det når man har rier.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har tenkt å begynne å pakke min snart, vertfall i løpet av neste uke... Har tenkt litt på hva jeg skal ha oppi, men ikke kommet lenger foreløpig. Er nå i uke 35, og har født litt for tidlig 2 ganger før, så vil være føre var:)
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 jeg er 35+3. har pakket baggen. men det er pga at vi har laaaang vei til sykehus. blir sendt med ambulanse dit med en gang det skjer noe. så blir ikke tid til og pakke når det har startet.
Bergene Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har pakket bagen, er 35 + 1. Mannen maste sånn om at jeg måtte pakke, hihi. For det stod i en sånn til far bok allerede i uke 31 (altså fullførte uker), at nå matte han overtale kjæresten til å pakke bagen. Så nå er det gjort, må bare hive nedi slipperser og toalettsaker da, og noen kjøpe ammeinnlegg.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 uke 39 nå, pakket for 2 dager siden, når jeg kjente at ting kunne begyne å skje... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå