Gå til innhold

mors uke 4 eller mors uke 8??

siljevanilje80

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt 16.03, fem dager FØR forventet mens. (Har alltid hatt regelmessig syklus). Er det vanlig å få utslag så tidlig på test?

Jeg mistenkte allerede at jeg var gravid den 13.mars,altså kun seks dager etter befruktning.. Jeg fikk da ømme bryster, tisset ofte og hodepine. Har ett barn fra før så jeg gjenkjente symptomene med en gang.

Det jeg imidlertid er usikker på er om det er mulig at jeg er blitt gravid i forrige måned.. Hadde ømme bryster en par dager før mensen i januar, og mensen var to dager forsinket i forhold til syklus. Tok test dagen før jeg fikk mens som viste negativ. Da jeg har hørt om flere som har "mensen" selv etter de er blitt gravide, lurer jeg nå på om det er mulig at jeg er åtte uker på vei istedet for fire uker.

Flere som har hatt det slik?

Fortsetter under...

19 desember 2001 tar jeg en graviditests test. Den er postiv! Hadde tatt en en mnd før som var negativ.

21 desember, første gangen jeg var hos legen ble terminen satt til begynnelsen av august. Skulle da liksom være 4 uker på vei. Neste gang jeg kom og da skulle være 8 uker etter hans bergeninger, var jeg pluteslig 12!.

Var på ultralyd noen uker seinere, husker ikke hva jeg skulle være da i forhold til legen. Men jeg skulle ikke være så langt som halvveis, noe jeg da tydelig vis var. Terminen ble da igjen flyttet fra midten av juli, til 21 juni.

6 dager før terminen(fra ul), 15 juni kom guttungen våres. Inntrøka i huden og død morkake. Hadde vist gått en lang og god stund over terminen mente legen som tok han i mot under fødeselen.

Jeg har jo da tydelig hvis vært 3 mnder på vei uten å vite det.... Men jeg hadde da mine mistanker når jeg tok den negative testen i november... Hadde mensen rundt 1 desember siste gangen husker jeg. Mormor mista ikke mensen før hun var 6 mnder på vei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...