Stratos med 3 barn Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Ikke så lenge siden jeg fødte sist, men glemmer fort så det skal bli godt å ha noen å skravle litt med! Lykke til med magene deres!
prøvekluten+3små Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 hei på do! og gratulerer med spire! enn så kvalm jeg er,så fikk jeg vannvittig lyst på stratos med nøtter da jeg så nicket ditt *ler* er du langt på vei?
Stratos med 3 barn Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Får masse kjeft for det nicket Kanskje jeg bør bytte, men det beskriver i grunn denne sjokolademomsen veldig godt (altså meg)! Nei, jeg fant det ut i dag jeg og fikk det til å bli termin 27/11 mener jeg det var Lenge igjen å vente, men det er artig da. Gudsjelov ikke noen spes plager enda. Langt er du på vei da?
prøvekluten+3små Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 hehhe,nidar sponser deg garantert med dettenicket på denne siden:o) MAX salgsøkning *hehhe* jeg er 11 uker i dag,med termin i midten av oktober
Nei! Ikke en til! Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Mmmm... Stratos.... Velkommen og gratulerer! Hvor stor - eventuelt liten - baby har du, da?
Stratos med 3 barn Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2007 Takk Min første er 6,5 mnd og neste kommer i slutten av nov. Blir veldig spennende fremover!
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Hei Stratos Måtte titte inn her litt nå og da (tilhører 2. trim.) Så du hadde en på 6 måneder. Jeg har tvillinger på 9 måneder jeg da. Og jeg er snart 3,5 måned. Er du kvalm og sånn eller går det bra? Masse lykke til og velkommen hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå