Gå til innhold

Noen gravide med en baby på +/- 6 mnd fra før?


Stratos med 3 barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Glemte å legge til at jeg er 14 uker på vei, og snulla er 5 mnd nå!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI

Nicket ditt kjenner jeg igjen! Så bra å høre vi er flere :) Den tråden har gått meg hus forbi, men vi har nå planlagt det vi da, så da.... :)

 

Går det bra synes du? I hverdagen mener jeg... Har du fortalt noen i fam etc enda? Er så spent på reaksjonen til folk jeg! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Ja, jeg er glad vi er flere...ikke så mange som har 11 mnd mellom barna sine, men jeg har funnet noen som har 10 mnd i mellom, så da føler jeg meg ikke helt aleine i verden!:P

 

Jeg har fortalt noen venner og mamma...mamma tok det som sist gang (altså både gleder seg og bekymrer seg), og vennene mine tok det kjempebra og gleder seg alle sammen. Men har ikke fortalt det til alle enda...er litt flau over det hele, men så var vi også treige med å fortelle folk sist gang også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er gravid, i uke 12 nå, og har en datter på åtte mnd. Svangerskapet var planlagt, men av og til blir jeg litt nervøs med tanke på det som venter oss....+ at det er litt tungt å finne overskudd til henne på dagtid når jeg er så trøtt...Men det bedrer seg vel forhåpentligvis etter hvert!

 

Gøy å høre om flere som har to tette på gang!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er har termin i slutten av november, og har en gutt på snart 5 mnd:) så blir 13 mnd mellom mine, blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er også gravid igjen. Lillemann er nå 8 mnd i morgen og jeg er i 9. uke. Dette svangerskapet var ikke planlagt men jeg har alltid ønsket to barn forholdsvis tett. Lillemann kom 3,5 uke før termin så det blir 14 mnd og 5 dager mellom terminene.

 

Jeg har blitt veldig oppløftet av å lese om liknende erfaringer på nettet og tror dette skal gå bra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt det var flere her :) Prøve å huske nickene deres jeg å rope om jeg lurer på noe!

Foreløpig går det bra her, gudsjelov ingen plager med svangerskapet. Har heller ikke fortalt noen enda. Håper å kunne vente lenge med det, men det spørs vel. Er redd magen "tar av" denne gangen! Er jo litt igjen fra sist å.....

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, fint å se det er flere i samme situasjon:)

uff, har begynt å kaste opp allerede jeg da, sist var jeg kvalm i 9 mnd, håper jeg slipper det nå...er ikke like enkelt, nå som jeg må underholde sønnen min samtidig:)

magene blir nok litt større nå enn sist ja, hehe, blir spennende å se etterhvert;) vi har ikke tenkt å fortelle familie osv det før etter ca 12 uker, så får håpe magen kan holde seg litt inne til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi fikk barnehageplass til lillemann på fredag, men lurer jo litt på hva man skal gjøre. Jeg kommer jo til å være hjemme alikevel, men de små har jo godt av å være i barnehage.

 

Lurer litt på permisjonsgrunnlaget neste gang. Blir det da 80 % av det jeg har hatt nå hvis jeg velger å være hjemme 12 mnd?

 

Har dere gjort dere noen tanker rundt dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...