Gå til innhold

Hvordan går det med tannpussen?


bebito:-)

Anbefalte innlegg

En anelse motvillig pjokken min for tia. Vet han holder på å få tenner i overmunnen nå så er nok litt vondt og. Kliper igjen munnen og presser tunga mot børsten. Går greit når han får gjøre det selv bortsett fra at han da kun pusser jekslene han ikke har.. Håper det er greit med litt slurvete pussing for en periode...selv om jeg gjerne skulle likt å gjordt det skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke Karsten liker smaken på tannkremen, så jeg har vurdert å prøve en annen en. For så fort den verste smaken av tannkrem er vekk så synes han faktisk det er greit at vi pusser tennene. (Har bare to nede foreløpig). Men tror kanskje det klør i gommen, så jeg tror han synes det er godt... :o)

 

Litt slurvete pussing er vel ikke så farlig skulle man tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josefine elsker å pusse tennene, tror hun er veldig glad i tannkremen :o) Hun har bare to nede så tannpussen går veldig raskt. Glemmer det faktisk noen ganger også, uff kom på at jeg har glemt det i kveld fy fy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han min liker ikke å pusse tennene. men holder på å få tenne ri overmunnen så er nok derfor. lukker munnen med en gang. er nok litt sårt. også skla jeg prøve å bytte tannkrem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er tannpussen ferdig på 1,2,3...

hun gaper bare hun ser tannbørsten =)

men det er nok for tannkremen sin skyld ;)

 

tunga kommer stadig i veien...

men da gir jeg hel\nne krem tuben og legger henne ned på stellebordet...da går det som en lek =)

for da glemmer hun seg litt med den tunga og jeg treffer de søte små tennene =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tannkrem bruker dere?

 

Går kjempe fint å pusse tennene hannes,men vi pusser uten tannkrem da.

Jeg pusser litt først,å så får han spise litt på den selv etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...