Gå til innhold

Horoskop for Krepsen uke 12 ( 19.3.2007 - 25.3.2007 )


-carina-

Anbefalte innlegg

På jobb eller skole kan du i begynnelsen av uken oppleve nye innspill, som eventuelt kan føre til at du tenker i nye retninger og på sikt vurderer karrierestigen din. Kanskje vil du vurdere å kvitte deg med noe gammelt som holder deg tilbake og nærme deg en ny sosial krets.

I personlige relasjoner som har utviklet seg over tid kan idealene og felles drømmer møte livets realiteter og fortone seg annerledes enn du hadde trodd. Det kan vise seg i forhold til felles ressurser.

Motto: Nytenking.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

etter å ha stadfestet at jeg har en liten krepsefrøken så tenkte jeg at en analyse av horoskopet var på sin plass.

 

dersom jeg tar hensyn til at emma ikke har verken jobb eller skole på det nåværende tidspunkt, så må en videre analyse legges til grunn. ettersom både skole og jobb kan sies å henspille på utvikling av jeg'et så virker det sannsynlig å legge dette til grunn og resultatet blir da at emma i første del av uken kan påregne endringer/utvikling av jeg'et som følge av nye innspill/nye tankebaner.. dette styrkes også i den andre delen av horoskpet som også henspiller på en utvikling av jeg'et fra drømmer/idealer til virkelighet, samt av mottoet som er "nytenkning"

 

tatt i betraktning at emmas "naturlige" utvikling, gitt hennes alder, ville være å få tenner og/eller begynne å krype, så får man følgende konklusjon

 

gitt horoskopet for denne uken, så er det overhengende sannsynlig at emma vil utvikle jeg'et ved enten å begynne å krype, eller å få tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...