Gå til innhold

November: Hva gjør dere sammen med babyen?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på om dere går på f.eks babysang,babysvømming,barselgruppe e.l

Jeg går på babysang med den lille og skal begynne på babysvømming etter påske.Nå er jeg så "heldig" at jeg er hjemmeværende og har samboer hjemme til over sommern,så da har jeg overskudd til å gjøre noe sammen med lillegutt og så har jeg ikke andre småbarn som tar tid og krefter.

Hva med dere andre?

Fortsetter under...

Vi er i barselgruppe, ellers så blir det mest lek her hjemme ja. Skulle ønske vi hadde tilbud om babysvømming, men det har vi altså ikke... har ei på 2.5 år da som er veldig interessert å leker masse med minstemann på gulvet. Han flirer og synes det er veldig stas med henne. Så han blir aktivisert ja, ikke fare for noe annet nei...

Vi har akkurat startet på babysvømming og det likte vi begge to. Ellers er vi mye sammen med min kjære kollega og venninne fra jobben. Vi har fulgt hverandre gjennom graviditet, fødsel og barseltid. Sønnen hennes er bare 4 dager yngre enn Sanne.

Vi koser oss ellers sammen, Sanne og jeg:-)

Annonse

Jeg er på BIM/DIB-treff. Også tenkte jeg å begynne på babysang. Vi har vurdert babysvømming, men har ikke bestemt oss helt enda.

Skal på barseltreff for første gang til uka. Hvis det er koselig, kommer jeg nok til å fortsette med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...