Gå til innhold

November: Hva gjør dere sammen med babyen?


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på om dere går på f.eks babysang,babysvømming,barselgruppe e.l

 

Jeg går på babysang med den lille og skal begynne på babysvømming etter påske.Nå er jeg så "heldig" at jeg er hjemmeværende og har samboer hjemme til over sommern,så da har jeg overskudd til å gjøre noe sammen med lillegutt og så har jeg ikke andre småbarn som tar tid og krefter.

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er i barselgruppe, ellers så blir det mest lek her hjemme ja. Skulle ønske vi hadde tilbud om babysvømming, men det har vi altså ikke... har ei på 2.5 år da som er veldig interessert å leker masse med minstemann på gulvet. Han flirer og synes det er veldig stas med henne. Så han blir aktivisert ja, ikke fare for noe annet nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del ikke missforstå,jeg mener ikke at en må delta på noe for at barnet skal bli aktivisert nok,er bare nysjerrig på hvordan andre har hverdagen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby svømming, det er helt genialt ;)

Barsel gruppe, veldig bra også

Og jeg skal på et dib treff snart :-)

vi går på tur hver dag nesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat startet på babysvømming og det likte vi begge to. Ellers er vi mye sammen med min kjære kollega og venninne fra jobben. Vi har fulgt hverandre gjennom graviditet, fødsel og barseltid. Sønnen hennes er bare 4 dager yngre enn Sanne.

Vi koser oss ellers sammen, Sanne og jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne på baby sang en gang i uken etter påsken, ellers barsel treff. Vi også går tur hver dag, og er mye sammen med familie og venner! Så dagene bare flyr! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi koser oss jo hjemme også,leker litt på gulvet,koser i fanget osv og så må vi jo ha en trilletur,han elsker å komme i vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går på mor-og-barn trim og babymassasjekurs. Kjempe moro! Er med på bæretreff og vil begynne med babysvømming - men det er så lang venteliste her :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på BIM/DIB-treff. Også tenkte jeg å begynne på babysang. Vi har vurdert babysvømming, men har ikke bestemt oss helt enda.

Skal på barseltreff for første gang til uka. Hvis det er koselig, kommer jeg nok til å fortsette med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dib treff

ut å går

treffer ei venninde og hennes baby

drar i svømmehallen...skal kanskje prøve babygym

synger gjør vi så masse av her hjemme

og vi elsker å ligge under gymmen å leke og synge

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...