Gå til innhold

Skotøy på føden...

♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type skotøy skal dere ha med dere i baggen til føden? Jeg har lett etter gode "slipperser", men finner jo ingen!!! Tenkte de måtte være perfekte til å bruke både til å tasse rundt i og til å ha på i dusjen...

Noen som har andre forslag?

(Har sett på "Crocks" i dag, men de har jo så sterke farger, og de gjør så mye utav seg, ville ha noe lite og nøytralt jeg...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt helt anonyme "Croks" slipperser...de med en sånn greie mellom storetåa og neste tå:)hehe

svart og beige..ødsdigge... '

gå inn på taylorshoes der kan du kjøpe de til halveprisen og mange varianter...trenger ikke de knalle:)

Skrevet

jeg hadde crocks skoene mine med meg..angrer ikke et sekund på det.. Man får jo nøytrale farger også..:o) Men adidas har også gode slipperser..

Skrevet

Kanskje ett litt dumt sprøsmål, men hvorfor må du ha sko i dusjen? Det er jo rent på sykehuset!

Skrevet

Jeg jobber på sykehus, d er desverre IKKE reint på gulvene der!!! Tenk på alt andre drar inn med seg, og som ligger under skoa til folk. Urrrkkk! Nei gå med sko jenter!

Skrevet

Jeg jobber også på sykehus, og kan garantere at det IKKE er så rent som man tror.. Og dusjene blir ikke vasket hver gang det er noen som har vært der.. Så bruk skotøy hvis dere har mulighet!..

Skrevet

jeg skal kjøpe meg crocks de finnes jo i svart også:)

Skrevet

Men med sånn greier mellom tærne så kan en jo ikke ha på lester heller da...? Hva gjør du med det?? Hvordan er størrelsene på dem forresten?

Skrevet

Gjelder det på pasienthotellene også? Skal føde på ABC

Skrevet

bør nok bruke slipers eller noe. man vet jo ikke om den som har vært der før deg har fot sopp eller for vorter. I

kke alle som er klar over at de har disse plagene

Skrevet

Hadde med Spotec sandaler sist, men hadde så mye vann i beina at de ikke gkk på. Og tro meg, jeg fikk mye kjeft av de som jobbet der da jeg gikk i sokkelesten. Nå skal jeg ha med Crocs, de er breie nok til å tåle økt skostørrelse. Og jeg synes de er fine i sterke farger!

Skrevet

domt spm, men hva er crocs? finner jeg de noen plass på nett?

Skrevet

jeg har dem i gønne, ganske fine og gode faktisk, fargen vender man seg til sikkert, men jeg har stort sett brukt dem på jobben da.

Skrevet

Hvor i Oslo får man tak i disse "crocs"ene? Noen som vet? Og hvor mye de koster, sånn ca?

Skrevet

Ser det er flere som jobber på sykehus, gør det selv og, kan ikke garanter hvor hardt de vasker, men hos oss vasker de dursjene hver eneste dag, de passer og på at vi får ryddet der først om det trengs

Skrevet

Hvor mye koste de crocksa? Og hvor får man kjøpt dem i Norge? Vil gjerne prøve før jeg eventulet kjøper.

Skrevet

jeg skal ha med meg crocsa mine.. De står jo allerede på sykehuset, så skal bare vaske av de og kaste de i bagen.. Blir uansett ikke mer jobbing på meg før fødselen

Skrevet

euro sko har jeg sett de:)

Skrevet

OBS OBS.. Masse falske ute og går.!! Sjekk crocs.no så finnr du en som er forhandler.. Er stor forskjell på mykheten og kvaliteten på de billiggreiene og de ekte...

Skrevet

Jeg har et par Ecco sandaler jeg skal bruke.

Kan ikke fordra Crocs selv,men de er kule på andre syns jeg.

Skrevet

I skapet på jobben har jeg tre forskjellige par sko.. Er kjempefornøyd med alle sammen.. Det ene er et par joggesko fra Nike, Ecco sandaler jeg er knallfornøyd med, og croca mine som jeg er utrolig glad i! Men det som er, er at ecco sandalene mine har blitt spritet litt for mye, så de har blitt stygge.. Det samme med joggeskoene.. Crocsa kan jeg sprite så mye jeg vil uten at det syns ;) Geniale greier.. Hehe

Skrevet

Hva er prisen på disse crocks -skoene?

Skrevet

Crocs er itt kule synes jeg da! Har lyst på et par selv altså. Kikket litt på taylor shoes. De var jo billige der da i forhold til på butikken i norge. Noen som vet hvordan de er i str og hvilken str jeg må ha når jeg vanligvis bruker 38-38,5?

Er ikke så god på am. str jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...