Gå til innhold

*#*#*# Skravletråd IKM uke 17 *#*#*#

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

dumper innom her jeg og gitt..ikm den 25. som ikke syklussen tuller seg mer nå...har ikke gidda å teste etter el, dvs jeg kommer ikke til å teste, da jeg skal inn å ha en kreftprøve før jeg får henvisning til gyn denne mnd...så her har vi roet ned på prøvingen og gjør som vi vil=D

Fortsetter under...

Er litt usikker på hva som skjer i kroppen i disse dager. Hadde en kort mens på to dager for to uker siden (bruker å ha 5 dager). Blødde masse, og plutselig var det stopp! Har kjentes ut som om jeg har el i disse dager(håper jeg), men i dag kom det litt blod + utflod. Er så redd for at kroppen enda ikke er i gjenge igjen. Jeg VIL bli gravid igjen fort. Tenker på det mange ganger hver dag. Sier til alle rundt meg at "det skjer når det skjer. Vi stresser ikke med det". Løgn!! Jeg stresser mye med det!! Men det er vel ganske vanlig etter at man har mistet. Føler at det eneste som virkelig hjelper meg er å bli gravid, selv om hverdagen nå er helt ok igjen.

Håper virkelig at mensen som egentlig skal komme i slutten av april ikke kommer - og da pga av graviditet, og ikke hormontull!!

Morsomt å se deg igjen Stjerneøye. Vi havner omtrent likt ut denne mnd også vi ;) Blir spenndende å se om våren bringer spirer til oss ;) Jeg har det litt likt som deg med at jeg skal til gyn etter denne pp. Greit å bli sjekket ut ;)

Annonse

hehe ja Bea er bestemt at vi skal over på 1. tri sammen;o) jeg har hatt min celleprøve så den er overstått, skal på en ny pergo kur...jah store planer om tanta kommer, håpet er jo at den har tatt ferie;o)

hvordan går det ellers med jentene i ikm 17?

Halloen Stjerneøye ;) I dag har jeg skikkelige mensmurringer i magen. Regner med at det er tanta som er rett rundt hjørnet ;( Men for en gangs skyld kommer hun altfor tidlig... Pleier jo å være motsatt... Dersom hun dukker opp i morgen får jeg den korteste syklusen jeg har hatt EVER - med bare 26 dager (vanligvis 28 - 41 dager - målt over de siste 20 syklusene). Hmmm skjønner ikke noe nå jeg. Håper gynekologen finner på noe lurt når jeg skal dit. Kanskje pergo kan hjelpe meg?? Vi får se hva han sier ;)

Lykke til alle uke 17 jenter!!! Noen som har begynt å få noen symptomer?

Hei!

Jeg har ikke ikm før i slutten av mnd, men jeg har el (tror jeg) ca på dag 9 i syklusen. Var en del kvalm i helga, men det kan jeg være ellers også. I dag gikk jeg på do 4 ganger i løpet av tre timer. Da jeg oppdaget det, ble jeg litt forskrekket. Orker ikke å gå å kjenne på alle mulige symptomer enda. Det er jo så lenge til vi kan teste. Innbiller meg at det er for tidlig for kroppen min enda ettersom det bare er gått 6 uker siden MA'en. Er utrolig spent på om jeg virkelig har eggløsning ettersom jeg jo var kommet ganske langt i det forrige sv.skapet. Gikk lenge før jeg kom i gang igjen med mensen etter fødslene. Fikk mensen etter fire uker denne gangen,s å det er jo lov til å håpe?

Krysser nesten alt jeg har!

Håper det er mange her som får lov til å gå videre fra denne uken.!!

Hei alle sammen!

Hvordan går det med dere? Noen som kjenner noe i dag? Selv har jeg gansk merkbare mensmurringer. Frykter at tr er på vei. I så fall mye før tiden. Jeg har stort sett alltid 29dg syklus og da skal den ikke kome før mandag. Mandag er lenge til. Det føles ut som en eviget......

Jeg vet rett og slett ikke... Noen ganger føler jeg at "TR" er på vei, andre ganger ikke... Jeg går på hormonkur og jeg skal få en blødning på slutten av kuren, men jeg vet ikke om jeg kommer til å blø hvis jeg er gravid... Kroppen min er veldig rar for tiden og jeg er unormalt sliten, men det kan rett og slett være pga hormonene...

*haaaaater hormonkurer*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...