Gå til innhold

*#*#*# Skravletråd IKM uke 17 *#*#*#

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg havner nok i uke 17 sammen med deg ;) Tanta er nå på retur og jeg tror IKM blir rundt 24/4.

Føles så utrolig lenge til nå - men kan jo håpe på at våren og det fine været gjør at tiden går litt fortere enn hva den har gjort i vinter ;)

Lykke til alle jenter som havner her i uke 17. Måtte vi få en fruktbar start på våren! Tjihi ;)

Mener jeg har IKM 23, så jeg slenger meg på her jeg.... skal prøve å ikke henge alt for mye her inne, for jeg blir så himla opphengt... hehe... som sikkert noen andre her også.... sukk, vi er rare... jeg i alle fall, er rar...

Annonse

Sitter å kjeder meg......sambo er på besøk hos en kamerat....som har fått seg playstation 3...:).......Siden jeg ikke hadde noe bedre å gjøre var jeg inne å fiksa meg en profil...har ikke hatt det før, selv om jeg har hengt her inne i 7.pp.....Håper denne 8.pp blir den siste......

Melder meg også inn her, forventet IKM 23/4, men spørs når EL-testen slår ut... Går på Pergo denne måneden for 2 gang på 3 måneder. Har også prøvd akupunktur for "moro" skyld...

Synes jeg styrer for mye med å bli gravid, men eneste kur er.. å bli gravid :)

Lykke til alle sammen

Hvordan er det med dere jenter??? Nærmer seg EL nå... Jeg fikk faktisk positiv EL test i går allerede. Pleier å ha positiv test i en del dager før EL kommer, så den kommer vel i løpet av 2-3 dager ;) Heier frem gullegget som skal lage nyttårsbarnet ;)

Går dårlig her i gården... har teste positiv EL på dag 17 de to andre syklusene jeg har testet får, nå er jeg på dag 19 uten positiv test.. hmmm pleier ikke å være forsinket med mens... kanskje jeg har hatt EL uten positiv test, hadde litt EL slim for 3 dager siden... Gleder meg sinnsykt til IKM, håååååper det er vår tur denne gangen.

Har hekket en god del disse dager for å si den sånn ;)

Hei.. kjeder meg litt selv jeg og laget meg en profil idag. Etter å ha bare sniklest på alle de andre. Gøy å kunne delta selv faktisk.:) Jeg har prøvd siden aug i fjor. Like lenge som deg. Håper at jeg kan få en baby i magen min til bursdagen min 20.04. Mensen er ennå ikke kommet men venter noen dager til før en test.

snaxie74

HEi!

Her tror jeg (og håper jeg) at kroppen er i gjenge igjen. Det kjennes i hvert fall ut som om EL er på gang. Har ikm ca 29-30.april. Dette er første pp etter MA'en vår, men håper inderlig at vi får det til fort. Tenker på det hver dag.

Lykke til alle dere andre her inne, og så håper jeg at flest mulig av oss får lov til å hoppe videre til 1.tri (el des/jan-terminklubb)!!

Jeg tror jammen meg jeg muligens hadde EL i går ;) Positiv EL test på søndag, negativ i går. Har ikke testet før dette pga påskeferie. Men da ser det ut som at den for en gangs skyld kom omtrent til tida. Skal inn å ta hormonprøver på dag 21 av denne syklusen - og er veldig spent på resultatene fra dette ;) Skulle det ikke klaffe denne pp så vet jeg i alle fall at det skjer noe, med hormonprøver og time hos gyn 1. uka i mai ;)

Med EL den 9/4 havner jeg kanskje egentlig i slutten av uke 16, men jeg holder meg inntil videre her med dere uke 17 jentene. Skal prøve å vente med å teste denne pp, så slipper jeg å kaste bort så mange tester... tanta kommer jo som regel som bestilt uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...