Gå til innhold

Skal jeg fortelle dere en ting?!?!???


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg var så heldig å være i fin form, så jeg syntes også det var en fin tid. Eneste var at jeg ikke visste helt hva jeg gikk til, så jeg gledet meg ikke nok til det jeg ventet! Så jeg gleder meg til å bli gravid igjen, for denne gangen vet jeg hva jeg får i premie til slutt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg så godt, det å være gravid er fantastisk!

 

Men jeg må jo også få si det at hadde jeg blitt gravid nå hadde det blitt litt vanskelig, ja! Tre får holde her i huset;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig med Carina, for vet jo ikke hva en går til. Gledet jo meg, men syntes også det var skummelt og. Men nå tenker jeg hvor dumt det var for det var jo bare Mathias som var der inne! Hærlige gutten min, hehe:o) Bortset fra første 3 mnd (kjempekvalm da) så var jeg også i fin form. Håper jeg blir det neste gang og, for jeg vil jo kunne ta meg av Mathias, leke med ham osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bare bilen det kommer an på... Skulle gjerne hatt mange barn, men tror nok at min evne til organisering nå er satt på en skikkelig prøve.. Jeg har en venninne som sier hun ikke skal ha flere barn enn hun kan klare å ta vare på selv, om det skulle skje noe drastisk i familielivet, og da har jeg nok nådd sperregrensen nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var og i fin form hele veien..dagene etter fødsel skulle jeg jo selvfølgelig ikke ha flere barn,men det har skjedd mye forandringer siden da ja:)man glemmer fort gitt og ihvertfall når det kommer en så fin premie ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Lå i 3 måneder og spydde og hadde bekkenløsning - men heldigvis, jeg husker det ikke noe spesielt...en og annen gang hvis jeg blir kvalm at jeg får litt hetta - men jeg ønsker jo litt tette barn :-) Og sant det -carina-, tror ikke en ny graviditet vil virke så 'skummel' og fjern som når jeg gikk gravid med Maja :-) Så spørs det bare når nr. 2 kommer da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...