lille-snupp Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Nå er vi hjemme fra sykehuset igjen, og synne ligger og sover søtt i senga si:) Dagen har virkelig gått over all forventning. Narkosen var litt mer trøblete enn forrige gang, siden Synne har blitt så stor og sterk protesterte hun heftig mot maska med gass! Denne gangen fikk hun sovemedisin på slutten av narkosen slik at hun slapp å bli så urolig og krakilsk. Fungerte som en drøm!!! Etter 1,5 timer på oppvåkningen våknet hun med et glis om munnen ved å kalle ALLE på oppvåkningen for pappa:) Hun holdt lange foredrag og bablet ivei i strålende humør:) Det beste av alt er at ortopedene nå ser så fin fremgang på hoftene til Synne at vi har blitt lovet at i juni fjernes gipsen for godt og vi får skinner i stedet. Blir utrolig deilig:) Bare 3 måneder igjen nå, starter nedtellinga i dag:D
Niva Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Gratulerer det var gode nyheter. Det var godt gipsbytte gikk bra. Min jente hadde også 6 måneder med gips,og deretter skinner. Det var deilig husker jeg å kunne bade henne igjen. Selv om hun var redd for vann i begynnelsen. Min jenta har ligget 4 ganger i narkose, barn takler det eldig greit. Siste gangen var hun oppe og gikk rett etterpå Lykke til videre. 3 måneder går fort, selv om det virker som en evighet nå
2jenter04og06 Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Hei! Så flott at alt gikk bra med Synne i forbindelse med gips-bytte. Mi lille Mari ligger nå på sykehuset, sammen med pappaen. Hun ble lagt i strekk i dag kl 14. Har tatt det ganske bra. Gråt en del nu i kveld, men fikk stikkpille og sovna. Er nå spent på hvordan dagene blir framover! Lykke til videre, og det er jo ikke lenge til juni! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå