lille-snupp Skrevet 20. mars 2007 #1 Del Skrevet 20. mars 2007 Nå er vi hjemme fra sykehuset igjen, og synne ligger og sover søtt i senga si:) Dagen har virkelig gått over all forventning. Narkosen var litt mer trøblete enn forrige gang, siden Synne har blitt så stor og sterk protesterte hun heftig mot maska med gass! Denne gangen fikk hun sovemedisin på slutten av narkosen slik at hun slapp å bli så urolig og krakilsk. Fungerte som en drøm!!! Etter 1,5 timer på oppvåkningen våknet hun med et glis om munnen ved å kalle ALLE på oppvåkningen for pappa:) Hun holdt lange foredrag og bablet ivei i strålende humør:) Det beste av alt er at ortopedene nå ser så fin fremgang på hoftene til Synne at vi har blitt lovet at i juni fjernes gipsen for godt og vi får skinner i stedet. Blir utrolig deilig:) Bare 3 måneder igjen nå, strter nedtellinga i dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 20. mars 2007 #2 Del Skrevet 20. mars 2007 Så bra at det gikk så fint! Tenker hun sjarmerte personalet ja:o) Og Synne er heldig som har så positive foreldre, alt går så mye lettere da:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 20. mars 2007 #3 Del Skrevet 20. mars 2007 Så deilig for dere alle tre! Godt at enda et gipsbytte er gjennomført, og det siste også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 20. mars 2007 #4 Del Skrevet 20. mars 2007 Så godt at dagen er over og at alt gikk så bra. Og med sånn en god beskjed på toppen! Ut fra hva du skriver om Synne så virker det nå faktisk ikke som om hun blir så veldig hemmet av gipsen! Jeg synes det er så artig å lese om alle fremskrittene hennes. ) Men jeg skjønner jo selvfølgelig at du gleder deg til å få den av. Og så til sommeren da, det blir godt med sommer uten gips! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-snupp Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mars 2007 Vet du, Carina? Du har helt rett, hun hemmes ikke stort av gipsen sin nei! Hun bryr seg døyten om den, og straks vi kom fra sykehuset i ettermiddag var hun nede på gulvet for å leke:) Det er mye takket være pappan at Synne har sånn fremgang tror jeg! Han er hjemme med henne i permisjon dette halvåret, og de trener/leker iherdig i flere timer om dagen, og det har absolutt virkning! Det eneste som nok blir påvirket på lang sikt er gåinga. Det er jo egentlig ikke så farlig, det viktigste er at hun kommer seg litt rundt for egen maskin synes jeg:) Er nok mest vi foreldrene som tenker på denne gipsen, Synne husker jo ikke annet. Noen ganger er det litt trist og sårt selvfølgelig, men jeg og Øyvind snakka om det senest i går- dette har gått over all forventning! Vi tenker ikke på at gipsen er der i det hele tatt i dagliglivet. Stell og bleieskift er selvsagt litt møysommelig, men man blir vant til det meste! Blir utrolig deilig å få av gipsen til sommeren, ellers ser jeg for meg at vi må mure oss inne i varmen, med en klam og kløete gips. Så blir det jo veldig godt for huden til Synne å endelig få den av. Hun har "elefanthud" på hele underkroppen nå, så den trenger sårt litt stell og pleie. Så hyggelig å høre at dere tenker litt på oss alle sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #6 Del Skrevet 20. mars 2007 Kjekt å høre at det snart er over :-) Og synes også dere er veldig positive, gremmes litt over hvilke småting jeg kan klage over :-/ *skjerpemeg!* Ser for meg lille-snuppen din som sjarmerer alle på oppvåkningen da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 20. mars 2007 #7 Del Skrevet 20. mars 2007 gikk synne med pute.? bare lurer for min lille hadde feikas pute i 4mnd mistanke om hoftelddysplasi. men hadde det ikke så er frisk igjen han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå