olebrum30_05&09&13 Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 har det veldig leit for tiden.. sambo gått fra meg for andre gang, og er mye leit... off.. makter snart ikke mer av dette tullet... kan du ser litt ang jobben framover? hvordan blir det mellom meg og han nå... bare tull? han har gått tilbake til eksen og hun gjør livet skikkelig surt for han.. manipulering osv, oxo sånn at han ikke er med jenta vår... hvordan blir det framover.. kommer han til å stille opp med jenta vår? ser du hvordan det går med de to? hele familien er fortvilte.. oxolitt sånn genrelle ting om meg.. når treffer jeg ny mann, ny baby osv:) han født 071185 jeg født 180986 jenta vår født 090405 hu nye født 250386 takker på forhånd...
Elastica Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Hei vennen:-) Jeg kan godt prøve å se på deg senere i dag når ungene er lagt , men siden det er et litt omfattende spørsmål så hadde vært fint om du sendte meg en p.m. Klem
olebrum30_05&09&13 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 takk... da er den sendt.. ser når du ssvarer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå