Ulvira Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Har nett funnet ut at eg er gravid..er både glad og veldig nervøs...kan du sjå om det går greit ...evt. kjønn født 010677 Hilsen
Elastica Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Hei vennen -klart jeg kan:-) Gratulerer så masse med graviditeten!!! Kan jo ikke gi noen garantier , men for meg virker det som om babyen blir født rundt termin og at det går helt fint:-) Noen plager i svangerskapet blir det nok gjerne , men tror det går fint ellers:-) Er det 1.barn? For meg virker det som en liten jente du bærer på! Lykke til videre og kos deg med den vesle spiren!! Klem
Ulvira Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Tusen takk:) Er nok nr.3 dette her då har to gutter på 5 og 8 fra før..spennendes dette her....jenta ja ja vi får sjå bir heil sjokka eg vist det blir jente...er vandt til gutter eg...men alle er velkommen...
Elastica Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Grunnen til at jeg spurte om det var 1. er at noen ganger kan jeg få inn kjønnet til dem du har fra før....Men siden du bare har gutter så kan jo det ikke være tilfelle hehe... Ja -jeg fikk opp jente med en gang så da blir det spennende å se:-)
Ulvira Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2007 så kjekt då, skal holde deg oppdatert:) takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå