Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Ganske ny her jeg men slenger meg med her! Jeg er i 7 pp og er kjempe spent om tanta kommer denne gang. Har hatt en del hvitt,rare greier ca en uke etter el og blitt spådd at det har klaffa denne mnd(litt usikker på om jeg tror på slikt)men suuuger til meg alt av tegn..Tror jeg har blitt litt sånn rar av denne prøvinga!

Lykke til alle sammen! Hadde vært hyggelig med en ekstra julegave i år:)...ps:den festen er jeg oxo klar for i værste fall...

Fortsetter under...

Lillemy, håper spåinga går i oppfyllelse og kjekt du bimmer her!! Vet hvor lang tid 7 pp er, hadde det sist!! Og ville være så kjekt med en så nydelig og skjønn liten julegave. Da blir vi populære! - bor langt unna familien min, så da blir det mye besøk:)

Og bittelill, full fres neste helg på meg om det ikke blir positivt neste uke:)

Syns nesten det er litt skummelt eg ...er så gira på at det ska spire her at eg "føler" symptomer...ikke bra..men eg har hatt en del kvalme og sure oppstøt, noe som er helt ulikt meg...skal egentlig ha IKM neste søndag, men eg vet ikkje om eg klarer å vente så lenge med å teste...Lykke til alle sammen :)

Noe nytt jenter? Ikke noe her forutenom de vanlige mensmurringene. Har IKM 29, så nå er hu rett rundt hjørnet.. Ellers absolutt ingen symptomer.... kommer den ikke til den 30 så skal jeg teste...

Storlykke til

klemme

Annonse

Jeg er 2 dager over ikm.. Hadde en negativ CB digital test som jeg tok på ikm dagen! Har såre brystvorter, hard mage (hadde det i forrige svangerskap) småkvalm og trøtt HELE tiden!!!! Kanskje jeg tester igjen i morgen..

I de to siste pp`ene har jeg hatt en 23 dagers syklus....og etter det har jeg ikm i dag. Heldigvis har ingen tr vist seg. MEN det vanlige for meg er å ha en 25 dagers syklus...så tr har jo desverre noen dager til på seg...mensmurringer har jeg også....så det lover ikke bra. Tror egentilg ikke det har klaffet denne måneden....så helt egentlig venter jeg bare på at tr skal komme....men håper likevel!!

Hei hei jenter. IKM her er lørdag. Har vært småkvalm i perioder de siste 3 dagene, og tempen har steget!! Men (alltid ett "men" når alt går riktig veien) jeg er forkjølet, derav tempstigning og kvalme sikkert.. Syns kvalmen har gitt seg litt når jeg har spist en kjeks eller noe, men det er nok bare ønsketenkning, vil jeg tro. Ellers er puppene ømme, men det er de ofte før TR å.. Dette er siste mulighet før Fertilitetsklinikken på Ullevål...

Testet med billig test strips i dag = og jeg fant definisjonen på kritthvitt... :(

Jeg har blirr spådd gravid i mars, men ikke positiv test før april. Og har vært hos fotsoneterapeut denne pp, som hadde trua.. Men det hjelper lite når jeg selv ikke føler noe som helst annerledes... Hadde jeg bare ikke blitt syk så..

Jeg hadde ikm tirsdag, og negativ test da. Og så i går bittelitt lyse rosa på papiret, ikke noe nå - lurer fælt på om det kan være at egget løsna så derfor bitte litt blod. Hadde SA/MA for over en mnd siden, men har hørt at syklusen kan bli noe lengre enn den pleier....

Ikke vet jeg, nå er jeg lei.... hadde jeg eggeløsning tirsdag, så spørs det om det blir spire på meg?? - får satse på at mandagssvømmerne klarte brasende da.... Må vel vente 10 dager før ny test kanskje - eller at TR dukker opp!

Kan eggeløsning gi en bitteliten blødning?? - synes kanskje jeg leste det et sted... men, men har lest så masse i det siste, så husker ikke helt!

Tanta ennå ikke kommet, men murringene blir værre å værre, så hun kommer nok... "kjenner lusa på gangen" hehe...

Jeg sender lykkebabyønskestøv til alle.... ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* * * * * * * * * * * *

ingen tante i dag heller... hmmmm, lurer på når kroppen min er tilbake i normal syklus etter p-pilleslutt. har hatt en på 24 dager og en på 28 dager, nå er jeg på 31 eller 32 dagen min... grrrr

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...