Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haha! Skulle til røntgen av bekkenet mitt i dag pga baby i seteleie. Så baby på ultralyd i går og da var hodet oppunder høyre ribben på meg. På torsdag var hodet under venstre ribben. Var til samtale på føden i går pga jeg var så redd og nervøs for setefødsel, og i dag har han jaggu santen meg snudd seg med hodet ned likevel. Heldigvis! Bare håper han blir værende slik:) Enten har han snudd seg i natt, eller så snudde han seg faktisk oppå røntgenbordet rett før de kjørte meg inn i maskinen.Var en fela romstering inni der nemlig:) Har 11 dager til termin, og er 2.gangs. Sist fødte jeg 5 dager før termin og jordmor mener jeg kommer til å føde tidligere denne gang, så tvi tvi! Nå kan han bare komme!! Så fortvil ikke jenter! De kan virkelig snu seg inni der så sent i svangerskapet!

Fortsetter under...

Heldige deg! Har sluttet å tro på det "mirakelet" 10 dager før termin...mye romstering men mest fra side til side. Har forsonet meg med setefødsel så nå er jeg egentlig bare klar til å komme i gang! Lykke til og kanskje vi sees på Kk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...