ava* Skrevet 23. mars 2007 #27 Skrevet 23. mars 2007 Bruk canesten på puppene, og Farris i munnen til babyen. Husk og bytte ammeinnlegg ofte. Lykke til!!
dippsi Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #28 Skrevet 23. mars 2007 ok, jeg skulle ringe tilbake kl 13, får se hva de sier da. nå reiser jeg ut og kjøper pumpe, for jeg orker ikke noen reprise på slik det var sist med krampe i hånda og vonde skuldre og rygg. skal skrive inn når jeg har fått snakket med legen..
dippsi Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #29 Skrevet 23. mars 2007 Da har jeg vært hos legen (de sa i tlf at jeg bare skulle bruke canesten, til det gikk bort, men jeg sa jeg skulle ha en legetime!). hun sa jeg ikke hadde sopp, og bare skulle smøre med urguentum til det ble bedre, og heller ringe på igjen på mandag hvis det ikke ble bedre. Men hvis det ikke blir bedre, ringer jeg til ammepoliklinikken, og får time der heller, er ingen hjelp å få på verken legesenteret eller helsestajonen. Har kjøpt meg medela swing, så får puppen hvile litt, også får jeg lufte den godt og smøre, og håpe det blir bedre.
dippsi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #30 Skrevet 24. mars 2007 Da har jeg vært hos legen.. Ikke sopp, mente legen. Tror egentlig ikke hun hadde så mye peiling på pupper og amming.. Litt frustrert, men letta også. Så får jo bare håpe at det fort blir bedre, smører og skifter innlegg og pumper. Vet ikke helt hva annet jeg kan gjøre. Hva syns du expat?
dippsi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #32 Skrevet 24. mars 2007 Stavanger. Mener at det er ammepoliklinikk på sykehuset her. Men er jo ikke sikker at jeg har sopp da.. eller? Hvordan kan de hjelpe meg der?
Expat Skrevet 24. mars 2007 #33 Skrevet 24. mars 2007 De kan alt, og har skikkelig peiling... Kan ikke de hjelpe deg så kan ingen det! Ring og få ordentlig hjelp! (hehe, husk at i tråden jeg sendte deg så sa jeg at hun skulle la helsestasjonen ta hull på, og hun gjorde det selv...så det vil jeg ikke ha på meg at jeg sa var ok! )
dippsi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #34 Skrevet 24. mars 2007 Hehe skal ikke sladre:p Jeg venter iallfall til mandag da, siden det ikke er såå vondt lenger, går greit liksom... Enda noen som skal dra meg i puppene, flottings!
Expat Skrevet 24. mars 2007 #35 Skrevet 24. mars 2007 Vet du, antakeligvis tar de ikke på deg i det hele tatt. Det er ikke nødvendig i ammehjelp, og slettes ikke bra for brystet... Ikke en gang du bør stort sett ta på brystvorten for eksempel... Bare med rene hender når du tar på kremer eller lar melken tørke.
dippsi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #36 Skrevet 24. mars 2007 Hm.... rart legen gjorde det da - uten å engang vaske hendene! Begynner å bli så vant til det nå... Går det an å ta prøver for å se etter sopp, siden det ikke er tegn utpå brystet eller i munnen til datteren min?
Expat Skrevet 24. mars 2007 #37 Skrevet 24. mars 2007 Blir diagnostisert på symptomer, og spesielt om du hadde det mye i graviditeten og ellers. Nå må jeg gå byssalalla..
dippsi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #38 Skrevet 24. mars 2007 Ok, tar en tlf dit på mandag.. God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå