1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 20. mars 2007 #1 Del Skrevet 20. mars 2007 Må bare skrive et lite innlegg nå. Har plutselig fått så nerver og begynner å tenke på om jeg kanskje skal utsette prøvestart til juni/juli. Hadde egentlig tenkt til å starte prøving etter neste TR. Har endelig masse moro å gjøre på jobben og det er så kjipt dersom jeg blir syk under hele graviditeten og bare må være hjemme. Hadde hatt lyst til å få gjort endel på det prosjektet jeg holder på med nå, men sånn vil det kanskje alltid føles? Er vel bare nervene som begynner å komme nå når det begynner å nærme seg og alt blir så reelt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8704800-skummelt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #2 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg også har en del "småting" fremover, og jeg har jo tenkt tanken på at dersom jeg blir dårlig under en eventuell graviditet, så "mister" jeg disse tingene. Men jeg slått meg til ro med at det alltid vil være noe - og man kan ikke få både i pose og sekk. Vi har derfor bestemt oss for å begynne prøvingen nå - dvs. vi slutter på prevensjon og kjører på som vanlig så skjer det som skjer... Ikke noe stress.. Jeg legger ansvaret over til de høyere makter med andre ord, så får vi bare innrette oss etterhvert..Heeh.. Men er det noe du føler at du virkelig vil ha med deg, og du umulig kan ta igjen senere, så er det jo en mulighet å utsette det hele litt..Blir bare litt lenger ventetid, men den som venter på noe godt osv. Uansett; lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8704800-skummelt/#findComment-8705695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kidos! Skrevet 20. mars 2007 #3 Del Skrevet 20. mars 2007 Vet akkurat hvordan du har det! Har utsatt prøvingen 2 ganger allerede. Først i juli/aug, og så i november. Blir litt skummelt hver gang det nermer seg. Er gift, 27 år, ferdig utdannet og i fast jobb med god inntekt, så det er ikke det at jeg må få noe på plass først, det er bare litt skummelt. Litt som deg. Redd for å gå glipp av noe.Har vi reist nok? Har vi festet nok? Hvordan er det å være så lenge borte fra jobben? Er vi klare til å gi opp det komfortable livet? Det som har fått meg til å få ut fingeren litt nå og ikke tror vi feiger ut igjen er at min beste venninne er gravid. LItt uplanlagt,men dog. Hun har også følt på de samme følelsene som meg ang det å gå glipp av noe. Men som hun sier, det passer jo egentlig aldri. Ikke har jeg lyst å bli så veldig gammel mor, og vi ønsker oss jo veldig barn. Har bare aldri vært en sånn baby dame. Må ikke opp i vognen å se på babyer, må ikke holde barn dersom de er i nærheten osv. Dette tror jeg ikke forandrer seg med tiden heller. Blir selvfølgelig andeledes med egne. Skal også begynne å prøve etter neste TR. LItt forsiktig første pp, for dersom spiren sitter på første forsøk blir det termin 4 jan, og det kan jo fort bli en romjulsbaby. Tar oss den luksusen å være litt selektiv i starten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8704800-skummelt/#findComment-8705730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå