Gå til innhold

mage og store pupper allerede nå..


Bellamee

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er inne i min 9 uke og det er helt tydelig at jeg er gravid. Magen står rett ut og får knapt igjen noen av buksene mine. For ikke å snakke om puppene, har gått fra a cup til c cup. Er plaget med kvalme så jeg sliter med å få i meg mat så grunnen kan ikke være stor matlyst. Er det normalt å bli så gravid så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Dette høres ut som meg i uke 9!! Det varte helt til mandag denne uken(uke13) men plutselig kom det masse luft og dagen etter var magen borte!

Jeg har heller ikke fått i meg noe særlig med mat, så var begynt å lure på tvillinger, så jo ut som om jeg var 5 mnd på vei, minst!

Jeg har måttet bruke mammabukser siden uke 9, men nå kan jeg bruke mine vanlige igjen.

 

Vet jo ikke om det er det samme med deg, men kanskje??

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde det akkurat på samme måte, måtte kjøpe mammabukse i uke 9 fordi magen stakk ut. Og i uke 11-12 så jeg ut som om jeg var 5 mnd på vei, minst!

Men så dro jeg til legen på kontroll og hun dyttet både her og der på magen min og resten av dagen kom det ut masse luft, dagen etter var magen borte(bortsett fra en liten bulk der nede hvos den 'skal' være nå).

Dette var på mandag og jeg er i min 13.uke.

Begynte å lure på tvillinger jeg fordi jeg var så stor.

Glad det gikk over for det var jo ubehagelig ogå. Nå kan jeg bruke vanlige bukser igjen også!

 

Mulig det er det samme med deg??

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...merkelig, først ble jeg kastet ut etter å ha skrevet første innlegg, så det ble borte og nå er det der likevel???

bim er litt gretten i dag tror jeg!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...