rosa vila Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har termin i slutten av september, vi venter da vår første baby :-) Er helt blank når det gjelder hvilken vogn som passer best, er det noen erfarne som vil dele sine gode tips? Bør vi bestille snart? Vi bor i 3.etg. uten heis, har en liten bil med sparsom plass i baggsjerom...
mammmamia ** Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Bugaboo Cameleon, TFK Joggster Twist, Easywalker Sky, Teutonia Mistral eller Fun..! Supre, lette vogner som tar liten plass sammenslått, er lette å bære/dra opp trappene og lette bager å bære med seg :-)
rosa vila Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Takk for tipsene! Glemte å si at jeg er 180 cm høy. Passer disse vognene for lange jenter, har du noen formening om det?
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 TFK joggster twist eller joggster lll;-) Romslig bagdel,liten sammenlagt +++++ www.buggy.de
mammmamia ** Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Jeg vil si at alle vognene passer bra for høye jenter ja :-) Teutoniavognene er vel kanskje unntakene, men jeg ville uansett tatt en titt på dem alle sammen, og sett hva du synes :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå