Gå til innhold

Kirsty!!

Hilsen Aud

Anbefalte innlegg

Hei :o)

Sniker meg inn her for å svare på PM'en din. Enn så lenge er jo jeg på 2.tri og du på 1.tri. Jeg prøvde jo ikke i mer enn nesten ett år før den satt, så jeg er vel ingen "gravid sliter". Men det skal være sikkert og visst at jeg kjenner meg igjen i bekymringer og den "hard-to-believe" følelsen...

Jeg er nå 15+3 (WOW!) og synes fortsatt det er uvirkelig. Jeg føler meg ikke gravid et sekund.... Har ikke et eneste symptom eller plage, jeg bør vel være glad for det, men til og med kvalme hadde vært velkomment om det fikk meg til å føle meg gravid. Om noen hadde sagt til meg at "neida vennen, du er jo ikke gravid du..." så hadde jeg trodd på de - så lite gravid føler jeg meg.

Jeg har ikke fortalt noen om graviditeten enda, rett og slett fordi jeg har vanskelig for å skjønne selv at jeg er på tjukken, og det blir så rart å skulle fortelle det til andre når jeg selv ikke helt tør og tro på det. Men, bare 3 uker til UL, og da bør til og med jeg bli overbevist :)

Merkelige greier det der med ultralyden din. Men jeg tror at et hjerte som slår er tusen ganger mer verdt enn embyroets lengde. Personlig så tror jeg at målinger gjort så tidlig er dømt til å være unøyaktige. Det MÅ jo være vanskelig, selv for et trenet øye å se hvor en skal sette målepunktene og om den lille grå flekken er krummet eller rett ut. Nå er jo ikke jeg noen ekspert, men kan de virkelig stole på målingene på millimeteren?? Ja jeg vet, de er jo eksperter - men det må jo bli avvik når "motivet" er så lite og uklart... Ja ja, ikke sikkert dette er til trøst og hjelp.

Når du teller dager og uker, ville jeg gått etter din egen termin, den er jo hundre ganger mer sannsynlig enn det som legen hadde å si. Det er jo selvsagt at du ikke er så kort på vei:) Ingen får stjele så mange dager fra deg!

Som deg vet jeg på prikken når unnfangelsen fant sted, og har tenkt mye på om UL vil vise noe helt annet. Det finnes ikke sjans i H... for at terminen skal være noe særlig annerledes enn min egen termin... Har i såfall planer om å enten protestere - eller få angst å tro at noe er galt med voksemønsteret.

Håper du frem til neste UL kan slå deg til ro med hjertet som slår rytmisk og fint! Det er i alle fall en supert tegn og jeg har vanskelig for å skjønne at dette kan gå noe annet enn veien.

Keep me updated :o)

Klemz

Fortsetter under...

Heisann!!

Kjekt å bli ropt på :-)

Flott at det går bra med deg, selv om du ikke føler deg gravid... er vel sånn for oss som ikke ble gravid på første forsøk. Kommer vi noensinne til å føle oss gravid? Har lest omfolk med store mager og fremdeles føler de seg ikke gravid :-)

Håper du får følelsen etter UL da!

Du har rett i det med termin og sånn. Jeg har beholdt min egen termin, og har ikke tenkt på hva terminen ville bli hvis jeg var en uke kortere på vei. Vi damene vi har som oftest rett, ikke sant?

Tusen takk for et langt og beroligende innlegg Happy. Det setter jeg pris på. Du er god du!

Klem!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...