finetine Skrevet 20. mars 2007 #1 Del Skrevet 20. mars 2007 Igår begynte jeg med akupunktur hos en kjempehyggelig dame i Lillestrøm. Hun jobber både i Oslo og i Lillestrøm, og klinikkene har hatt veldig gode resultater med å hjelpe barnløse. Bare i Lillestrøm har hun hjulpet 5 stykker- det må jeg si er veldig bra for er nok tross alt ikke så mange som benytter seg eller har tro på akupunktur( vet at mange her inne har prøvd det altså, men mange tviler nok) Har prøvd akupunktur mange ganger tidligere for andre ting eksem ol og hatt veldig god nytte av det!! Nålene hun satte igår gjorde at huden min umiddelbart ga respons, kjente at det jobbet har ikke hatt sånn respons før så dette tror jeg er nyttige saker!! Veldig spent nå på om det kan hjelpe ved det andre uttaket mitt i uke 15:o)............... Slappet også veldig godt av og var helt salig på kvelden, veldig godt hvis man er stresset eller nedstemt, gråt en skvett da jeg kom hjem- men idag har jeg vært i superform!! Kan anbefales jenter )!! Hvis dere orker mer styr-vet det føles tøft med ennå en ting man skal gjøre, men dette gjør kun godt! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8704507-akupunktur-som-supplement-til-ivf-ol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♣jolanta♣ Skrevet 20. mars 2007 #2 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei! Jeg har også tro på dette. Jeg startet selv hos homeopat når jeg begynte med sprayen og jeg får både akupunktur og fotsone. Har gått 1 dag i uka og går på en klinikk som har barnløshet/endometriose som spesialfelt. Jeg har i allefall fått god respons på nålene jeg har fått i øret og nå var jeg der dagen etter egguttak og fikk i tillegg 2 homeopatiske midler. Skal også tilbake neste uke for neste behandling så jeg x fingrene for at dette skal hjelpe meg i allefall. Ønsker deg masse lykke til!! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8704507-akupunktur-som-supplement-til-ivf-ol/#findComment-8706656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå