Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Skal til jordmor om ettermiddagen. Hva gjør jeg da med urinprøven. En skal jo ta den om morgenen men da blir den vell for gammel?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 bare tiss om morgene og sette den enten kaldt eller i normal tempratur.Skal til legen kl 13 i morgen og da tisser jeg bare på morgene og setter glasset i bilen mens jeg er på jobb.
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 Mmmm...jeg var hos legen sist uke. Da tissa jeg om morgenen og satte den i kjøleskapet. var da hos legen klokka 11. Fikk beskjed om at den nesten ikke holdt.
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Har aldri satt mine urinprøver i kjøleskapet (og også vært gravid på varme sommeren) og hatt time på ettermiddagen, har aldri vært noe problem hos lege eller jordmor for min del i hvertfall. Har ikke noe annet valg jeg, med 1,5 times kjøretur og jeg må dra tidlig på dagen kan jeg ikke akkurat svippe hjem og hente den eller drasse med hele kjøleskapet heller ;-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 det var rett...legen og jm mi sa at det ikke gjorde noe.De fikk sjekke det de skulle med den allikevel.
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2007 Da gjør jeg som jeg pleier.
ninsoer Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 om dere tar prøven flere timer før å har den i rom temperatur spiser de gode bakteriene opp de dårlige og da vises d ikke om dere har Lekocytter i urin
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 For sikkerhetsskyld putt den i kjøleskap, det er jo ikke noe pes det... Hvis ikke så går det ann å tisse litt senere på dagen. Kan jo evnt høre med lege da el jordmor hva de ønsker...
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Jeg fikk helt klar beskjed å ta prøven om morran og sette den i kjøleskapet. Selv om den da kan se litt annerledes ut når jeg kommer til timen. Sist glemte jeg det og tok den først senere på dagen. Plutselig ble det påvist sukker! Legen sa at det var nok hvis jeg hadde hatt syltetøy på brødskiva til frokost for å få det. Men for sikkerhets skyld er jeg nå satt på diett. Ingen sukker resten av svangerskapet! ÆHHHH!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå