Gå til innhold

Hvor mange av dere testa egentlig positivt FØR IKM?


Frøya79 - dobbel glede :-)

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ha IKM på fredag eller lørdag. (3-4-dager til). Testet "bare for løye" med morgenurin i dag. CB vanlig (har hørt at den er mest følsom) var totalt negativ. Tok også en EL-test for å sammenligne. Den viste to streker, men de var ikke like sterke. Derfor var den også negativ. Har murringer i både lyske, mage og korsrygg. Kan selvfølgelig være PMS, men mitt sikreste PMS-tegn er trykkende hodepine pga hormonfall (har menstruasjonsrelatert migrene). Jeg har imidlertid ikke vondt i hodet i det hele tatt. Derfor har jeg begynt å lure litt... Bare to mnd. siden EXU, så jeg forventer ikke at det skal skje igjen så snart, men de sier jo at en er ekstra fruktbar etter en abort. Ikke vet jeg. Har iallefall inntrykk av at mange tester pos. før IKM, og hadde håpet at jeg slapp å vente noen dager til... ER SÅ FORDØMT UTÅLMODIG :-)

 

Blir glad hvis noen gidder å svare meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg testa dagen før IKM. jeg bare visste at jeg var gravid;)

eneste forskjellen, i tillegg til at jeg visste, var at det ikke var mensmurringer, men mer 'trykk' der nede. men det var hos meg da;)

tvi tvi til deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også bare visste jeg var gravid :-)

Testa 2 dager før ikm med ettermiddagsurin! Fikk et svakt kryss på CB, det kom opp med en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa positivt 4 dager før ikm. Følte på meg at det var noe på gang siden brystene var helt vannvittig vonde å ta på. de er normalt aldri det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testa 4 dager etter IKM. Trodde bare mensen var litt forsinka. hehe... men det var den ikke og det er jeg veldig glad for!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mine beregninger testa jeg positivt to uker før ikm, men den perioden jeg hadde på 50 dager i januar, må ha vært noe helt utenom det vanlige... Kanksje en SA eller noe, ikke vet jeg. Fikk iallfall en strek som var så sterk som den aldri har vært før på el test først (faktisk mye sterkere enn kontrollstreken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dere er så heldige! Håper dere alle får noen flotte svangerskap! Jeg har brukt opp alle testene jeg hadde liggende fra forrige graviditet, så nå må jeg bare smøre med med tålmodighet. Har bestilt nye CB-tester, og de kommer nok rundt IKM. Jeg har en sterk følelse for at jeg faktisk har en spire på gang, men tør jo selvfølgelig ikke legge for mye i det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa positivt dagen før ikm. Eller natta før dagen før ikm, faktisk... Våkna midt på natta og måtte på do, og det var så uvanlig at jeg fikk en idé om å teste. Men det måtte vært et engangstilfelle, for nettene etterpå sov jeg hele natta og det er først nå i det siste at jeg har måttet stå opp på natta for å tisse. Er 9+0 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt 5 dager før ikm med CB digital og med kveldsurin...

:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...