#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Fant ut at jeg lekker litt foster vann i dagtidlig når jeg sto opp,kjente det rant mellom beina.Var ikke så mye.Er det helt normalt eller? Har ikke merka noe mer "utflod"enn hva jeg har hatt tidligere.Skal til legen i morgen.
Lone35 =0) Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 La oss høre hvordan det går. Det skal normalt ikke lekke fostervann før fødsel da. Fare for infeksjon og for tidlig fødsel. Håper ikke du blir innlagt. Kommer an på Ul - de vil vel se hvor mye vann det er. Lykke til! Klem Lone
snartmammapåny Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Om du lekker fostervann så må du ta kontakt med føden med en gang. Er ikke bra for babyen å gå med lekasje, kan komme farlige bakterier inn, og babyen kan bli fort syk. Om du ikke alt har snakket med føden, så foreslår jeg at du ringer med en gang! Det kan jo tenktes at det ikke er fostervann som kom da, blank og rennede utflod er veldig vanlig nå mot slutten.. for din og babyen din sin del så håper jeg at det bare var en liten oppsamling av blank utflod som kom ut...
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 blank, vannaktig utflod har "lurt" mange ja, eller det kan være at den ene fosterhinna har gått og at det rett og slett bare var vannet imellom som kom ut... Men det er helt klart ikke noe å vente med å ta kontakt nei... Aldri HELT godt å vite...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2007 vært til legen nå.Han menet at det ikke var så farlig.Men at det kunne være helt blank utflod som kom.Men tenkte ikke at den var så rennanes.Men han ville ikke sende meg til sykehuset.Men at jeg måtte bare ta det me ro.Men det var noe galt med urinprøven så han sendte den til sjekk på sykehuset.Så jeg får bare vente og se.
stormgutt + soljente Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Hvis du lekker fostervann så kommer det litt hele tiden. Kan kanskje stoppe opp hvis hodet er festet, men regner vel ikke med at det er det hos deg enda. Er nok bare utflod...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå