Gå til innhold

har halvtidssamtale i praksis i morra... jeg gruer meg!

Anbefalte innlegg

Før samtalen skal jeg ha levert inn en rapport der jeg skriver om de målsetningene jeg hadde til halvtid, dette har jeg gjort. Men jeg skulle legge en kopi i permen til praksisveileder og det glemte jeg i går! Jeg sendte bare en mail til læreren på søndag og glemte helt praksisveilederen.

I tillegg skal jeg skrive nye målsetninger. Disse skulle også vært levert på søndag, men jeg er ennå ikke ferdig... Shit!

Mye av grunnen til at jeg gruer meg er fordi hun praksisveil er litt streng. Det virker litt som om hun ikke liker meg og dessuten har hun ikke sett meg sammen med pasientene i det hele tatt. Hun sykepleieren jeg går med til daglig skal ikke være med på samtalen.

Åååå, tenk om jeg får masse kjeft.... Gruer meg.

Men etterpå skal jeg ha kveldsvakt på akuttmottaket, DET gleder jeg meg til. Håper vi får litt action!

:)

Fortsetter under...

Huffda... Ikke godt aa gaa og grue seg saann til noe! Foeler med deg!

Men hvorfor skulle du faa kjeft? Du har da ikke gjort noe galt saann sett! Og husk at sykepleierne snakker alltid med hverandre om elevene i praksis. (Vi sladrer og hvisker stadig vekk vi! hehe) Saa den som skal ha samtalen har nok faatt med seg alt det positive du har gjort, som jo er det aller meste! Hadde det litt saann i praksis en gang jeg ogsaa. Jobba skikkelig bra, foelte jeg selv, og fikk skryt av et par av de jeg jobba sammen med, men hver gang veilederen dukka opp, stod jeg enten med tomme hender, venta paa noe eller var akkurat ferdig med et eller anna, og det saa jo ut som om jeg aldri gjorde noen ting! Var redd jeg skulle faa masse kritikk jeg ogsaa, men langt i fra! En solid 10er gitt!

Du skal se det gaar straalende!!

Lykke til iallefall!

KLEM!!!! Tvi-tvi

Si at du hadde dem liggende, men at du rett og slett glemte ut av det midt i alt stresset med vaktene innimellom å lese pensum!

Synes det er merkelig at hun du går med ikke skal være med på samtalen!

Går nok supert i morgen, lykke til!

Hvorfor skal ikke sykepleien du går med ikke være med?? Sikkert dumt spørsmål..

Men du skal se det går bra...Har du klar alt det andre går det vel greit denne gangen...

Krysser fingrene for at det kommer til å gå kjempe bra...=o)

Klem

Jeg har allerede sagt til læreren min at jeg ikke har gjort dem ennå. Fikk den ferdig før middagen og sendte til læreren. Alt for seint, men nå er det i alle fall gjort.

Jeg likte filmen jeg. Visste litt hva det gikk i. Er skremmende med global oppvarming.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...