Gå til innhold

Flere som har termin 23.November?


mamman til snupp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nesten! Jeg har foreløpig termin 22 november,jeg. Men jeg er bare 5+0 idag,og har mista 2 ganger før,så våger egentlig ikke tenke på sånt enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen sikker termin jeg heller da, men det var den jeg kom fram til fra kalkulatoren på babyverden!

Hvis du har mistet 2 ganger må det vel snart være slutt på uflaksen! Jeg ønsker deg ihvertfall lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25 nov. Ska på UL 29/3 for å se hvordan det står til med den lille:-) Tørr ikke helt å slippe glede løs riktig enda, hadde en ex.u i januar. Men jeg og sambo krysser alt vi har for at det skal gå bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp termin 23. og 24. etter hvilke kalkulator jeg bruker.

 

Jeg har også mistet før, så jeg holder pusten litt til.

 

Har dere noen symptomer? Her river det en del i lysk og underliv. Ingen ømme pupper fått.

Ellers ganske trøtt, og muligens småkvalm? (begynte i så fall i dag)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ekstremt ømme brystvorter, småuggen i magen, og litt kvalm hver gang jeg har spis eneste=)

er bare 5+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja,det er flere av oss som får sein-unger! Er født i november selv,jeg,hadde vært stas om jeg kunne fått babyen på bursdagen min! Skal ringe gyn. idag og få ordna en tidlig UL,tenkte jeg. Er ikke hysterisk,men synes jeg har venta nok på denna lille krabaten,bikker 2 år som prøver på fredag!

 

Ingen voldsomme tegn her,slik det var de to andre gangene,men puppene begynner sånn smått å bli ømmere,og jeg er smått kvalm innimellom om det er på tide å spise snart. sist gang kom kvalmen skikkelig i slutten av uke 6,men den starta slik som den har gjor nå,så jeg skjønner jo hva jeg har i vente! *Urk*

 

Noen av dere som bor på østlandet?(jeg bor nær asker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i nabolaget kan en si, får opp 28/11 på kalkulatoren.

Ikke så bra planlagt da, siden jvi allerede har en i november fra før som blir 2 iår og ei som blir 9 i desember....

 

men tidlig ennå, så venter og krysser fingrer for at alt går bra;)

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke termin før 29.11 i følge terminkalkulatoren her. Så hvis jeg er så heldig og få beholde denne gang så får jeg hvertfall novemberbarn:) ÅÅ, tenk for en herlig adventstid for oss da dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge kalkulatoren og dersom jeg husker rett, har jeg termin 14.nov, like før m andre ord:)

Har fortsatt ikke vært hos lege el på kontroll, så jeg er utrolig spent!

Lykke til framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...