groamor Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Husker ikke hvordan det var dette med bading jeg. Reiser på personalseminar til Island i morra og da skal vi å bade i den blå lagune. Er dette greit når jeg har kommet så langt på vei(uke 28)? Var ei på jobben som mente at det ikke var bra å ble veldi usikker jeg nå....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 tror nok det skal gå bra jeg da...men er ikke helt 100%sikker.
ninsoer Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 tror d skal gå geit.. du kan jo bade i basenget helt fram til fødselen..
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Man har jo bassengtrening med gravide fram til fødselen, så ser ingen grunn til at det skulle være farlig. Sikkert bare deilig! Det som er skummelt er badstue pga den høye temperaturen slik jeg har forstått det. Nyt turen!!
Hanne-mor Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Det går fint, jeg går på vannaerobic for gravide og det har jeg gått på siden jeg var 13 uker på vei, og nå er jeg 34+5. Tror man kan bade helt frem til slimproppen går, for da er det jo ikke noe som holder bakterier utenfor.
Blåbærlyng Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Du bør ikke være alene i boblebad pga faren for å svime av. Men det er du nok ikke da... Så bad i vei du, til slimproppen går ja...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Det er bare en myte.Har spurt legen min om dette og hun sier at det ikke er farlig og jeg leste i bam at det ikke gjør noe.. Så bad og kos deg du.:)God tur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå