Gå til innhold

svimmel :-(

@stronauten med 3 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 30+5 i dag, og har de siste dagene vært plaget med svimlebyer. Det føles som om jeg har vært på danskebåten litt for lenge... Har lavt blodtrykk, og opplever noen ganger å se stjerner, men denne svimmelheten er annerledes, syns jeg. Spiser jern.

I tillegg har jeg fått mer og mer kynnere, de kommer særlig når jeg er i aktivitet selv. Litt ekkelt, synes jeg, det er jo tross alt lenge til fødsel.

Jobber bare 50% nå, men skal til legen igjen i morgen. Når jeg får de svimleanfallene, må jeg bare sette/legge meg ned, så jeg tror jeg må ta pause helt fra jobben nå.

Noen som har noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 34+5, har hatt lavt blodtrykk og vært svimmel så og si hele svangerskapet. Veldig ubehagelig, må ha sofaen nærme så jeg kan legge meg ned når jeg trenger det.

Kynnere får jeg avogtil, når jeg ligger på sofaen eller om jeg ler veldig :) men så lenge du får de når du slapper av og er rolig, er det bare fin trening til fødselen (livmoren trekker seg sammen).

Men når du får mye kynnere når du er i aktivitet, bør du prøve å ta det med ro, har jeg hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...