Gå til innhold

Herbalife for å øke melkeproduksjonen, hjelp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

Jeg syntes du skal være litt påpasselig med Herbalife produkter. Firmaer som påstår å kunne kurere både kreft og spisevegring skal man være litt kritiske til. Du ender med å sitte igjen med like lite melk som før og en ennå mer slunken lommebok. Bare et råd altså.

Jeg tror det eneste sikre rådet er å hvile, spise sundt og ta vare på seg selv.

Lykke til!

Nå har jeg tittet på innholdsfortegnelsen til den derre Formula 1 Nutritional shake mix. Det inneholder lakris, det er det også i ammete. Og så hjelper det alltid på å få nok mat! Men egentlig ville jeg anbefale en shake uten gotu kola og hawthorne berry, det er ikke kjent hvordan disse påvirker barnet, og sistnevnte kan gi hjerteklapp hos mor...

Så en vanlig ammete (weleda sin er bra!) sammen med en proteinshake er flott!

Oj, så bra, for jeg har 1 protein shake stående, også har jeg fått i meg stor kopp med ammete, men den er fra "Helios".

Men kan jeg drikke mer ammete enn det det står på pakken? Står 1-2kopper daglig liksom. Får jeg mer melk om jeg drikker mer ammete?

Annonse

Herbalife sine produkter er trygge de.Som spl kan eg uttale meg om det.Det er masse vitaminer,mineraler,og proteiner i det.Og kun det,ingen skumle stoffer her.De anbefaler det faktisk til små barn som ikkje legg så godt på seg,gjerne dryssa litt oppå grauten.Ofte kan særlig mangler på mineraler føre til mindre produksjon,Men det værste er å miste trua på at ein har no mjelk,og det er kjempelett for! å tenke sånn,alle gjer det innimellom.Og den alderen barnet ditt er i,kan være litt krevende sånn.Skal sei deg eg at det var mykje lettere å amme han ,og kun amme,når han passerte det første halvåret.Så dette ordner seg!!Det er så psykisk med den amminga.Eg ammer no mitt 5 barn,så eg har rimelig bra peiling på amming etterkvart.Har vel amma bortimot ti år tilsaman no!!

Eg har mange ting som eg kan nevne som auker/held produksjonen oppe,utenom det som er nødvendig,nok mat og drikke.Ein kan ha nok mjelk om det er lite søvn å få,det beviste minsten,hehe.

Men eg setter opp ei liste til deg eg.Kvar morgon tok eg ei spiseskei med malt,dette var for magen(hemoroider)Men det auka jo mjelka og.Masse b vit.

Frukt te,havresuppe,ris,vørterøl,brennesle te,anna mat/drikke og,men kjem ikkje på nett no,-akupunktur/homeopat medisin,og at du får kose deg og slappe av!!Det hjelper veldig!!Og turer ut i frisk luft.Og drikke godt.Lykke til,dette går fint,og du,det er veldig effektivt at brystene blir heilt tomme,for det stimulerer produksjonen godt.Lykke til,spør om du lurer på no.Klem til deg

Men er det hvilket som helst herbalife pulver? Fullammet du barnet etter han hadde passert 6mnd også? Det har jeg drømmer om for det er jo så lettvint, slipper å styre med grøt og den slags, spesielt om vi er på reise.

Hallo igjen

Ja,det kan du trygt sei,for det vart omtrent nesten heile det første året.Han ville heller ha pupp,enn mat.Eg trur nok for han sin del,så var ikkje magen hans klar før det,fordi han hadde kolikk egentlig heile det første leveåret.No er han 2,5 år,og eg ammer han 4 ganger.Tre om dagen,og ein gang før eg legger meg,men han sover.Et i søvne.Det gjer eg fordi eg er plaga med tette mjelkeganger,og ikkje tør ha for lenge mellom ammingene.Fortsatt har eg ganske masse mjelk,hadde litt av ein jobb for å få ned produksjonen.Ja,det er forskjellige smaker,men det er det same,eg har ein boks med herbalife pulver,og ein berre med protein pulver,og tar begge deler.Førstnevnte to skeier,og protein ei skei.Dette opplyser distributøren deg om,om du ringer.Du kan berre bestille inne på nett butikk og.Og det står på boksene.Las på boksen min igjen i stad,og det er berre mineral,og vitamin,og energi,så innimellom uttaler folk seg uten å ha greie på det.Når me ammer,så trenger me jo meir av desse stoffene,først og fremst fordi me sjølve kan få for lite,men og for amminga så er det veldig gunstig.

Ja,amming er kjempegreitt.Dette går fint,eg husker eg satt å amma guten min så masse i 5 mnd alderen,og følte at puppene var heilt tomme,og det vart ei stund litt meir amming,men det gjekk seg til,og etter den tid,så var det mjelk i overflod.Eg synest sjølv at det var enklere å amme når han var enda større,for produksjonen sin del.Vart litt nyskjerrig i 9 mnd alder,men då sat me for oss sjølv,eller eg sto å amma litt sånn at han drakk.Litt styr er det innimellom og då.Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...