Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E d fler her som prøve å slutt å røyk?

Æ har levert all røyken min idag te mamma,må prøv å få te å slutt no..

Bi jo kanskje lettar gravid å da:)

D e itj enkelt nei,e røyksjuk men får prøv å hold mæ no så godt æ kan:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, her skal jeg også slutte. Har egentlig holdt opp lenge, men begynte å smugrøyke litt, var deppe ogorket ikke å ha fokus etter SA. Nå har jeg akkurat fått mens, og vi planlegger å starte prøvingen neste mnd, og bør derfor helst slutte i forgårs. Skal unne meg ett par røyk til denne uken, men til helgen er det slutt. Er det slik at man blir lettere gravid dersom man ikke røyker? Det var nytt for meg. Usundt er det iallefall, og lite kjekt å røyke med et lite frø i magen. Vi får støtte hverandre, det er også en tråd lenger ned med folk som slutter å røyke også så vi er flere.

Skrevet

d va bra at vi e fler ja,d e itj enkelt d her...vil jo bi gravid så fort som muli,men d e itj enkelt hoff!

får håp d bi snart på oss begge så vi kan følg kvarander fremover:)

har tatt nån røyka idag æ å hehe,har lurt unna litt på vaskerommet men tru itj æ kjæm te å røyk så my av d da...d e sigaretta sjø,like best rullings hihi....men d e jo bra:)

Skrevet

Jeg sluttet å røyke da vi bestemte oss for å prøve..

Det var ikke lett i det heeeele tatt, men med en motivasjon for en bedre graviditet, så gikk det ganske greit allikvel..

Hadde røyket i ca 7 år, over 20 røyk om dagen, men sluttet på dagen etter å ha lest røykeboka.. vet ikke om det var den som hjalp meg å slutte, men jeg er ganske vilje sterk da :)

Har vært røykfri i snart 2 år, kjenner suget litt enda, men det er deilig å være røykfri til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...