Gå til innhold

Hei, ny her! Noen som har det som jeg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 skjønne jenter, men ønsker meg så innmari en liten en til......

Mannen min har sagt stopp, og vil ikke ha flere barn. Han er ikke til å rikke, vi har (dvs. jeg) snakket om det i ett års tid nå, men nei.

Bare EN så er jeg fornøyd:-)

Flere som har det som jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så vanskelig situasjon!

Velkommen hit=) Håper du får han med på en til=)

Skrevet

Ikke riktig, nei... Har ingen barn enda, men er helt syk etter aa bli mamma!

Hjertelig velkommen skal du uansett vaere! Her er vi en koselig liten gjeng, med mange forskjellige bakgrunner og omstendigheter, men vi holder sammen og stoetter hverandre i massevis.

Haaper oppholdet ditt blir kort da, og at mannen din skifter mening etterhvert...

Klem!

Skrevet

Hei

Velkommen skal du være=o)

Har en sønn og håper på at sambo min vil snart han også, men foreløpig nei.. Han vil men ikke ennå...Har snakket, spurt og mast i snart 1 år, han har ennå ikke rikket seg, som jeg vet om...

Kom med et forslag om at vi kunne prøve litt fra mai og ut sommeren og skull det ikke klaffe løpet av denne tiden så sa jeg at jeg var villig til å vente til jeg var ferdig med sykepleien..det tar jo 3 år...Spent å se hva det blir...

Håper mannen din vil ha en til snart han også..Koslig med flere små..=o)

Og håper du trives her og at oppholdet ditt ikke blir så lenge..(tenker da på at du får med mannen da=o) )

Klem fra

Skrevet

Velkommen til oss :=)

Vi er en koselig gjeng, som du fort kommer til å bli kjent med!

Kosmos :=)

Skrevet

ja ej he d sann som dej=)

he ej jente på 4,å he lyst på en til... men sambo vill ikkje ha enda. men ej he nesten overtalt na=)

ej he så lyst at ongena mine skal vere tette. å ikkje 8år i mylla dej:/ (han vill ej ska vente til ej he tatt frisør utdanning. den teke nesten 4 år)

velkomen hit=) som dei andre he sagt så e vi en fin liten jeng. ej he vertfall følt mej vellkomen,å ej he nettop komt hit:) å håpe opphalde ditt ikkje blir lenge=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...