Gå til innhold

Skikkelig dårlig i magen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff...i dag har jeg vært utrolig dårlig magen!!! Holder meg i nærheten av toalettet for å si det på den måten:( Magen er øm og stram, den rumler og braker, og når "trykket" bygger seg opp er det skikkelig akkutt!! Har mista tellinga på hvor mange do-besøk jeg har hatt i dag. Samtidig går jeg med en liten sånn småverk i ryggen på en måte..., men vet ikke om det bare er fordi jeg anstrenger meg pga bekknet. Tenker jo at det hadde vært moro om dette kunne bety starten på noe -men det er vel heller ønsketenkning:) Er jo rimelig lei, sikkert i likhet med de fleste andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener, ikke at jeg har det like ille, men merker presset bygger seg opp før jeg må på do for både nr 1 og 2...Håper også på at det kan være et lite tegn, for kynnerne er kjempe plagsomme... lykke til og send meg fødestøv viss det skjer noe..=)

Skrevet

Har hatt det akkurat sånn jeg og i dag/natt!! Krise å gå lengre enn 5 meter fra doskåla!! Har ikke telling på hvor mange dobesøk jeg har hatt og fy for en eim!! (Dåne). Lurer på om det er noe jeg har spist...for de andre i huset har ikke samme problemet.. Det romler og braker i tarmsystemet.. Sov ikke etter klokka 3 i natt, men har fått meg et par timer i horisontalen i ettermiddag.. Men er stuuuptrøtt igjen nå... Kanskje fordi vi har vært ute et par timer nå..

Tenker og at det hadde vært supert om dette var starten på noe, for da trenger jeg ikke bekymre meg for å "levere" på fødestua.. hehe... det var og er min største skrekk ifh til fødselen... Lå i natt og tenkte på alle som snakker om mensmurringer i ryggen, og tenkte at jeg ikke husker hvordan det er, for har bare hatt mensen 3 eller 4 ganger de siste 3 årene... :s Men så kjente jeg plutselig det bygget seg opp, og skjønte at DER var den murringen ja.. :) Men det varte bare en liten stund... Nei, vi får vel bare smøre oss med tålmodighet som alle andre... ;) Og telle ned til termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...