Gå til innhold

Noen som har begynt å kjøpe babyklær?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men må inrømme at jeg har vert i snikkikket på babyklær en stund, tihi. ;) Det er bare såå mye fint i butikkene og jeg tror ikke det er lenge til jeg begynner å handle litt. Forløpig har jeg ville ventet til jeg var 12 uker på vei, og det er jeg nå så snart er nok de føste klærne i hus tenker jeg. :)

jeg blir nok å vente (forhåpentligvis,hehhe) til jeg evt kjønnet..har to gutter fra før,så blir det en tredje gutt så trenger jeg jo ikke allverden...blir det derimot ei jente,så kommer jeg nok til å gå litt kanakas i butikkene ja;O)

Jeg kjøpte et par bittesmåe strikkesokker i ull på Nøstebarn en av de første dagene. De ligger på nattbordet vårt og minner oss på vårt lille vidunder... På tirsdag skal vi på UL til duotesten, etter det tror jeg det blir litt shopping... for å feire.

VIl du være sikker på om det er jente eller gutt, bør du vente til den lille er født. UL er aldri 100% sikkert!

Kjøp nøytralt babytøy før fødselen.

Vi trenger heldigvis ikke kjøpe noe siden vi har gutt og jente fra før. Men klart, det er kjekt å kikke litt. Og skulle jeg finne på å kjøpe noe så blir det noe som kan brukes av begge sorter! Ellers regner jeg med at vi får en del nytt babytøy i fødselsgaver.

Jeg har kjøpt alt mulig..... Vi koser oss uten å tenke på at det kan gå dårlig. Tror ikke det hjelper "å forberede meg" på at det kan skje. Var på ul i går, så et normalt foster og et bankende hjerte. Legen sa at det nå var veldig liten sjanse for å abortere. Den kosa seg i magen, lå og viftet med ben og armer.

Så vi er i full sving, oppussing av min gamle vugge og diverse:)

Annonse

Forrige gong kjøpte eg litt nøytralt tøy ganske tidleg. Etter ul tok vi sjansen på guttetøy, sidan dei målte "snurrebassen" til å vere ganske nøyaktig 4 mm. Tenkte det var sikkert nok :o)

Denne gongen har eg berre kjøpt garn og begynt å strikke ein mangefrga ulldress. Har det meste av babytøy frå før. Men viser ul at det er jente denne gongen må eg nok kjøpe litt kjoler :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...