Gå til innhold

hva er dette med tr? hvorfor kan man ikke si mensen?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner meg ikke helt på dette. Er det noe som jeg har gått glipp av? Er mensen et stygt ord? Jeg synes tante rød blir så barnslig på en måte. Litt sånn som noen foreldre kaller mensen når jentene er i tenårene så det ikke skal bli så flaut. Altså, folk kan si/skrive hva de vil, men jeg håper ingen blir støtt av at jeg sier MENSEN :D

heh:)

Fortsetter under...

Hahahaha!!!

Man skal ha det goey i livet! Saa da er det lov aa vaere barnslig!

Skriver under jeg;)

Sist helg var jeg paa tivoli i Barcelona. Lo saa jeg hompa og hylte som en fjortis om hverandre, og hadde det utrolig goey!

Ikke riktig det samme da men.,... Hadde bare lyst aa si det likevel.

Saa hvis dere reiser noen gang til Barcelona, ta dere en tur til Tibidabo!

Annonse

Ææææsj....mensen...hahaha..

nei da..Skriver begge deler jeg...Det er som Glajent@ sier, tastene ligger rett ved siden av hverandre. hihi...

Men hvis jeg har god tid en gang så blir det jo mensen eller en blødning da...Finnes ikke noe mer ....eeeh..Normalt?? hehehe

Ja men vi må da ha litt fjortis tendenser her, eller?? Kan godt stå for det jeg...hihi

klem

Hehe!

Jeg er enig, frøkna!

Årsaken til at jeg bruker TR er som nevnt over, at bokstavene ligger ved siden av hverandre, mye enklere å skrive, bare!

Hahaha, men jeg er helt enig med deg! Det er litt "barnslig" :=) Men, men! Vi får være barnslige så lenge vi kan!

Kosmos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...