lillemor og lillebror Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 noen som vet hvor man kan få privat UL i Tromsø? og hva det eventuelt koster... Vil ikke vente helt til uke 17-20 før jeg får se om alt står bra til.
Maibaby nr 2 på vei Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Gynkonsult tror jeg det heter, er ikke helt sikker på pris.
*guttemamma* Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Gyn Tromsø, der har jeg brukt å gått, før svangerskapene mine, og i forgje uke var jeg der på en tidlig ultralyd. Jeg var litt usikker på hvor langt jeg var på vei, (har bare hatt en mens siden forgje svangerskap og fødsel) og siden det er slutt på GU så fikk jeg rekvisisjon til ultralyd. Så det kan du egentlig bare nevne til legen din hvis du ikke har vært, så får du deg en time som koster deg kun 34 kr i egenmld.
lillemor og lillebror Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 men legen vet hvor langt jeg er på vei. vet du hva det koster om jeg må betale for hele selv?
velsignet med to Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Hvis du går til dr. Fareth på gynconsult tror jeg det koster 300 kr, hvis du ikke er heldig og får det gratis. Jeg var hos han forrige uke og fikk det gratis pga at jeg hadde MA i høst. Veldig flink lege!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå