Gå til innhold

Progesteron nivå

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vet om et høyt progesteron nivå betyr flere egg, sterkere eggløsn. eller noe???

Hadde pos. eggløsn.tester på dag 24, 25 og 26. Tok bl.prøve mand. 9 dager etter 1 positive eggløsn. test. Men progesteron nivået var bare på 26... Ja jeg vet jo at det betyr at jeg har hatt eggløsn. Men trodde kanskje nivået ville vært litt høyere pga. jeg hadde 3 dager med knall positive eggløsn. tester. Men det har kanskje ikke noe å si??????? Tok jeg kasnkje bl.prøven for tidlig? Eller for sent???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8703658-progesteron-niv%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har egentlig ikke så veldig mye greie på dette med verdiene, men jeg tok blodpr. 6-8 dager etter el, og resultatet var 29! Var litt skuffa, håpet det skulle være høyere. Men jeg var gravid! Er ganske sikker på når el var, kjenner det, og har "testet" ut tidligere pp ifht. ikm osv. Så jeg er sikker på at bl. pr. ble tatt på rett tid.

Så- fatt mot! Kanskje du er gravid du også;) Lykke til¤¤

Heisan!

Det kan selvfølgelig hende at du tok blodprøven når progesteronet enten var stigenede eller synkende, det er jo egentlig umulig å vite. Det viktigste er at du har fått EL!

Håper det har klaffet for deg, på tide!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...