Gå til innhold

Hvilken stellebag har du? Og vil du anbefale den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe stellebag, men klarer ikke bestemme meg...

Har rød bag og sort sportsdel til vogna, ønsker sort veske.

Syns den til BabyBjørn er fin, men hørt den er upraktisk og at vogna kan tippe med den på.

SkipHop er også fin, den med lokk over som koster rundt kr 900...

er jo ganske dyre disse, så kjempefint hvis du vil dele dine erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde babybjørn, som fulgte med vogna, kjøpte brukt.. men har vært på jysk og kjøpt en med ole brumm og heffalompen på nå, og den er så go! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har en svart fra BabyDan, kosta 300,- Helt grei veske, med flere glidelåsrom, to rom til flasker, stellematte og andre lommer! Anbefales!

Skrevet

Hei. Jeg har babybjørn sin stellebag. Jeg synest den er topp. Den er liten og anvennelig og en får plass til det en trenger. Den koster 700kr, men jeg synest den var verd det. Såg og på andre modeller,men hadde vel i utgangspunktet bestemt meg for denne.At vognen kan tippe med den, har jeg aldri hørt om og de venninnene mine som har hatt den, har aldri hatt det problemet. Jeg har heller ikke merket noe til at vognen vil tippe når jeg har den på, så de som har erfart det, må ha hengt den helt ute eller vært maks uheldige.I tillegg har jeg funnet ut at jeg kan bruke den som beautibag i ettertid når småen er blitt stor da den er av "hardt" skall... Så jeg er kjempe fornøyd med den:)

Så lykke til med valg av stellebag

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har både den lille og den store fra lands end. Har begge i sort. Er veldig fornøyd. Bruker de masse. Den lille passer til småturer , plass til 3-4 bleier,en ekstra body og strømpebukse og et måltid og litt frukt. Med den strore får du med deg det du trnger for 1 dag eller 2

Skrevet

Glemte å si at disse er forholsdvis billige! Tror jeg betalte litt over 300 for begge ( pluss toll da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...