mabr Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 jeg tester meg ofte. jeg har mange symptomer som -tunge\harde bryst - oppblåst mage - hodepine - krampe i mage og stikking i eggstokk av og til. jeg skal ha mensen i dag men ikke no tegn på den! håper på tilbake mld..
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 har nån lignanes symptoma æ å,tok en test idag men den va sjølsagt negativ da. bi jo så lei mæ å skuffa,når ska d egentli bi tenke æ da...har jo holdt på ei lita stund å no,bi egentli fort gravid men itj den gangen her nei..hoff men du må ha lykke te videre:)
mabr Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 ja for jeg har mista to ganger. og mista for en mnd siden og da var jeg 5 uker på vei.men slo til med en gang, selv om det var vondt å miste.har nesten de samme symptomene nå
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 hoff,får håp d går bra da:) krysse fingran for dæ,å håpe på d beste...unne ingen å mist nei,d e så vondt d..gjor d sjøl når æ va 17 faktisk,d e itj nå go følelse nei:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå