Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dag 32, i dag har jeg stått over testingen. Kry er jeg, tenk, 5 tester i skapet og ingen sløst bort i dag. IKM først til helga og symptomer? Ingen!

Nei det er vel bare å se i øynene at denne pp også har gått i dass. Ja jeg har jo ikke gitt opp håpet enda, men.....

Skal ikke ta noen test enda for jeg og nungo skal nemlig være standhaftige vi. Det skal vi det. Kanskje testing på torsdag? Må jo få tatt en til før tante dukker opp? Er jo testoman så det er viktig. Det er kjipt om hun kommer før testingen er unnagjort. Nå skal det vel sies at jeg allererde har brukt to tester til nå i d enne pp.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8703425-tiden-g%C3%A5r-sakte-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg skulle sagt det selv :-) Vi er i helt lik situasjon med forsinket EL og ikke helt sikker på når IKM er. Jeg heller ikke har noen symptomer, men det vil uansett være for tidlig, tenker jeg. Det er et vanskelig dillema syens jeg. Skal jeg teste nå og sanheten ret i fleisen (NEGATIV) ? Eller skal jeg la meg selv leve i håpet og drømmen litt ennå?

He he, agne- kjenner meg så godt igjen :-))

Med 5 tester i skapet er det nesten umulig å tisse uten å holde en kopp under..... Og håpet er jo at etter denne perioden trengs ingen tester mer..??!!

Så jeg forstår godt hvordan du har det !!

Lykke til - håper at du etter helga kan kaste de resterende testene i søpla :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...