Gå til innhold

Bøsjebleier-fortvila...


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Hvor ofte er deres babyer på do?

Jørgen driver nå å bæsjer for fjerde gang på 5 timer :/

Det virker som om det skjer i forbindelse med mat, men han gjøre det jo også 1-2 ganger på natta så skulle tro det ikke alltid var det.

Kan han virkelig bæsje 7 ganger på 12 timer?

Han begynner å bli temmelig rød i og rundt stumpen også...

Skal ringe HS imårra, Jørgen virker like frisk som vanlig. Spiser godt også.

Kanskje bare litt mere kosete og trøtt enn vanlig og puppesugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere begynt med 8mndsgrøten nå nylig? eller er det tenner på gang?

Snuppa hadde en serie med veldig mye bæsjebleier ca 1mnd (!!) før hun fikk tenner, og nå har 8mndgrøten satt fart på tarmene hennes, da den inneholder fiber. Det kan føre til at barnet blir litt løs i magen i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, han har nylig fått 2 tenner nede og jeg har prøvd å blande inn litt 8mnd grøt i maisgrøten. Men det er kanskje fiber i speltbrødet jeg gir og?

D begynte m 4 bleier per dag, men 7 er mye :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være fiberet han reagerer på. Har lest en plass at fiber kan gjøre de litt løs i magen i begynnelsen. Snuppa mi fikk plutselig fart i tarmene da vi begynte å blande litt 8mndgrøt i 6mndgrøten. Holdt opp opp i 1-2dager, så var hun helt fin igjen.

7 er mye ja :) Du kan jo prøve ett lite opphold og se om det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også mange bæsjebleier om dagen. Vi har begynt å blande litt 8 mnd grøt i 6 mnd grøten for tilvenning så det kan jo være det - siden vi er mange som opplever det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...ja, det kan jo virke sånn. Skal bare bruke maisgrøt imårra og kjøpe 6mnd grøt til kvelds for å teste. Jeg som brukte mye mere 8mnd grøt nå ikveld, uæ, det kan bli litt av en natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ett lite tips fra meg:) Om han begynner å bli litt rød, ha på potetmel, det er supert!

 

Kan det ikke være tenner som er i anmarsj da? Kan bli en del ekstra bæsjebleier av slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt var det ingen bleier, kun en føre han la seg etter grøten.

Neste var da 0600, våkna av at han trykka så da var det opp å skifte og amme og opp å stå. Så bar det til DIB treff i finværet i hovedstaden.

Brukte ikke 8mnd grøt i hele dag så idag har han mao bæsja 0600, 1500 og etter middag. Litt mindre rød også, men det blir liksom farge av bæsjen på huden, kanskje jeg gir han for mye mais. Han elsker maisgrøt og mais i middag...hm.....Skal handle nær HS imårra så da stikker jeg innom om det trengs. 3 bæsjebleier mot 7 igår er jo bra.

Skal prøve med potetmel imårra hehe.

Takk for tips og hjelp.

Skal kjøpe ny 8mnd grøt imårra, finnner vel en god en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...