Gå til innhold

P-piller..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:-) Lurte på hvor lang tid det kan ta fra jeg slutter med p-pillen, til jeg kan bli gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan gå kjapt (rett etter pilleslutt) eller det kan ta opptil 1 år, kommer helt an på hvor rask kroppen din er til å skille ut hormonene fra p-pillene.

Skrevet

hei,æ slutta på pilln i november en gang.å æ slit enno hehe,prøve alt for å bi gravid men nei har itj blitt d enno,men æ håpe d sjer snart...heie på dæ å:)

Skrevet

takk for det :) krysser fingrene for deg også!!!

Skrevet

jeg ble gravid 14 dager etter jeg slutta m pp.og jeg vet ei venninde, ho spurte meg om det samme og ho hadde gått på de i 5 år og jeg sa bare vent å se.. og ho ble det nøyaktig. men det er jo ikke helt likt på alle.spørs hvor lenge du har gått på de?

Skrevet

Med meg tok det to mnd fra pilleslutt til jeg ble gravid. hadde brukt trionetta i 5 år da.

Men det er veldig forskjellig fra jente til jente.

Skrevet

Jeg har gått på de i snart 5 år. Får krysse fingrene :) Er midt i et brett nå, så skal vente til jeg er ferdig med det, med å prøve.

Skrevet

Så spennende, da! Du får holde oss oppdatert:)

Lykke til!

Skrevet

Trenger ikke slutte en gang. Etter å ha gått på pillene siden jeg var 16.. klarte jeg å rote med dem under 1 mnd da jeg var 21. Da satt spiren og her løper vesla mi på 3,5 år. :)

Skrevet

Men hvis jeg 'roter' med de, eller slutter midt i brettet, vil ikke jeg få en blødning nå da? Skal ha mensen den 31.

Skrevet

Det er sikkert lurt å ta hele brettet ferdig...jeg slutta på pillen i desember og er gravid nå :) men det tok to mnd før jeg fikk stabil nok syklus/ EL, de første mnd hadde jeg mensen "hele tida". Slitsomt, men det er vel sånn kroppen avreagerer når man har drevet og tukla :) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...